HTML

Why can't we be like us

Be who you are and say what you feel. Because those who matter don't mind and those who mind don't matter.

Friss topikok

Címkék

alaptörvény (1) alfahír (1) alkohol (1) alkotmány (1) álszent (1) angol (1) ATV (1) Aylan (1) Bajnai Gordon (1) Balogh Gábor (1) bank (1) Barátok közt (1) Bayer Zsolt (2) Bencsik Gábor (1) Beppe Grillo (1) Bilderberg (1) blaszfémia (1) bográcsgulyás (1) Bohár Dániel (1) Brian élete (1) buzilobbi (1) Célpont (1) Charile Hebdo (2) CIA (1) cigány (1) cinizmus (1) Clark Ádám tér (1) David Cameron (1) demokrácia (2) demokratikus választás (1) denevér (1) dependent contractor (1) DK (1) dohányzás (1) dongó (1) Dopeman (1) drogprevenció (1) drogszűrés (1) drón (2) Együtt (1) értékelő (1) EU (1) Európa balekjai (1) euroszkepticizmus (1) Fabriczi Kováts Mihály (1) facebook közlemény (1) fasizmus (1) fehérjehalmaz (1) fékek és ellensúlyok (1) fidesz (5) Fidesz (8) finanszírozás (1) foci (1) forrás (1) Forza Italia (1) found footage (1) futball (1) Garibaldi (1) geci (1) gyűlöletbeszéd (1) gyurcsány (1) háború (1) halálozási ráta (1) hányinger (1) hasonlat (1) híradó (2) HírTV (1) hitelezés (1) humor (2) Hypós Feri (1) Ideglelés (1) illiberalizmus (5) Index (1) internetadó (1) irónia (2) istenkáromlás (1) Je suis Charlie (1) jobbik (1) jog (1) jogállamiság (3) József Nádor tér (1) Juhász Péter (1) kábítószer (1) kábítószerfogyasztás (1) KEHI (1) kétharmad (1) kétharmados felhatalmazás (1) Kim Dzsong Un (1) kirekesztés (1) Kisberk Szabolcs (1) kitalicskázás (1) kitiltás (1) kitüntetés (1) Kocsis Máté (1) kommunizmus (1) konzultáció (1) korrupció (2) Kósa Lajos (1) Kossuth tér (1) Kövér László (1) közfelháborodás napja (1) Krasznahorkai Emma (1) Kunfalvi Nóra (1) Lega Nord (1) legitimáció (1) levél (1) liberális (3) liberális detektor (1) liberalizmus (3) lmp (1) Losonczi Kata (1) lovagkereszt (1) magyar foci (1) Magyar Hírlap (1) Magyar Krónika (1) Marie Le Pen (1) MBA (1) melegfelvonulás (1) menekült (1) Mészáros Lőrinc (1) millenáris (1) Monty Python (1) mszp (2) munka (1) munkaalapú társadalom (1) munkajog (1) munkáltató (1) munkavállaló (1) NAV (2) NAV botrány (1) NB1 (1) NBA (1) nemzeti (1) Nigel Farage (1) Norvég Civil Támogatási Alap (1) nyelvtanulás (1) oktatás (1) Olaszország (1) Oliver Stone (1) önkormányzati választás (1) Orbán Gáspár (1) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (11) összeesküvés elmélet (1) Palvin Barbara (1) párbeszéd (1) parlament (1) politika (6) populizmus (2) pride (1) proli (1) rasszizmus (1) Rogán Antal (1) RTL Klub (2) sajtószabadság (1) segítségnyújtás elmulasztása (1) Semjén Zsolt (1) Silvio Berlusconi (1) Simicska Lajos (1) Skype (1) sperma (1) sportfinanszírozás (1) Svájci magánegyetem (1) Szabó Tímea (1) szatíra (2) Széchenyi Bank (1) Szijjártó Péter (1) Szúcs (1) Tállai András (1) társadalomkritika (1) Taxi (1) teleshop (1) tényfeltáró riport (1) tőke (1) tőkeemelés (1) tüntetés (7) Türr István (1) Tusványos (2) Uber (1) újságírói etika (1) Ukrajna (1) unortodox gazdaságpolitika (1) üzlet (1) Vágási Feri (1) vallás (1) Várady Zsolt (1) véleményszabadság (1) Viber (1) vicc (1) Vida Ildikó (2) WhatsApp (1) Címkefelhő

Orbán Ráhel megbukott érveléstechnikából és jogi alaptanból

Dow Jones 2014.12.20. 16:20

Tudom, hogy az ilyen támadásokat a tények nem befolyásolják.írja nemzetünk Svájcba szakadt hercegnője, Orbán Viktor legidősebb lánya arra reagálva, hogy a sajtó hírként számolt be róla, miszerint az École Hoteliere Lausanne turisztikai magánegyetem Executive MBA (EMBA) mesterképzésének hallgatójaként 60 ezer svájci frank összegű tandíjat fizet. A támadás abban manifesztálódik, hogy az ellenzék és a média érdeklődni kezdett, vajon Orbánékak miből futja minderre. 

Az, hogy Orbán Ráhel közleményében kiállt dicsőséges vezetőnk, Magyarország miniszterelnöke mellett, teljesen érthető, hiszen az édesapja. Az is érthető, hogy büszke a saját és a férje eredményeire, egzisztenciájára, a nyelvtudására, a turizmus gazdaságtan és a számvitel vizsgájára, meg nyilván büszke testvére, Orbán Gáspár NB1-ben játszott mind a 12 percére is. 

Az viszont nem világos, hogy mi alapján gondolja Orbán Ráhel az általa közölt tényekről, hogy választ adnak az ellenzék és a média kérdéseire. Az kétségtelenül igaz, hogy „egy családcentrikus nő is lehet sikeres a szakmájában” és az is, hogy „van értelme az élethosszig tartó tanulásnak”. A „25 éves vagyok.” kijelentés igazságtartalmával végképp bolondok lennénk vitába szállni. A feltett kérdés viszont teljesen másra vonatkozott. 

Az érvelés logikai bukfencén kívül feltűnő, hogy Orbán Ráhel „nemtelen támadásnak” tekinti a tandíjának eredetére vonatkozó kérdést, kétségbe vonva ezzel a témaválasztás létjogosultságát. Orbán Ráhel értetlenkedését és felháborodottságát nehéz mire vélni, tekintettel arra, hogy a demokrácia sarokköve azoknak a számonkérhetősége, akik befolyással bírnak a közpénzek elosztására. Mindez a kedves édesapa által a „szellemi középszerűség” körébe sorolt fékek és ellensúlyok, mostanság gyakran emlegetett rendszerének a része. Jogi alapismeretek órán egyelőre még lehet erről hallani. 

Mivel 60 ezer svájci frank sok pénz, édesapa egy befolyásos ember, bankszámlája pedig nyilvános, furcsa látni, hogy egy fiatal kora ellenére komoly élettapasztalattal rendelkező nő meglepődik azon, ha egyesek osztani, szorozni és kérdezősködni kezdenek. Nem feltétlenül azért, mert nemtelen támadást akarnak intézni bárki ellen – bár mindannyian tudjuk, hogy vannak gonosz emberek, akik erre is képesek – hanem mert az általuk befizetett pénz felhasználását akarják ellenőrizni. 

Orbán Ráhel azoknak címzi a közleményét, „akiket érdekel”. Csak remélni tudjuk, hogy nem lepődött meg rajta túlságosan, milyen sok érdeklődő ember van Magyarországon.

Címkék: fékek és ellensúlyok Orbán Viktor MBA Orbán Ráhel Orbán Gáspár facebook közlemény Svájci magánegyetem

183 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://likeus.blog.hu/api/trackback/id/tr817000079

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cionista szórólap gúnyolódik Jézus születésén 2014.12.21. 01:08:26

A muszlimok elvágnák a torkát annak, aki vallásalapító prófétájuk, és annak édesanyja kárára eresztene meg egy hasonló poént. A zsidók meg két hétig hörögnének kártérítésért, ha velük szórakozna hasonló stílusban egy magyar valamelyik vallási ünnepük e...

Trackback: Obama két kamasz lánya túltolta a ribancjelmezt a hivatalos protokoll-eseményen 2014.12.21. 01:06:44

Kilógott a csunyája a két kiskorúnak a szoknya alól a Fehér Házban tartott Hálaadás-napi ünnepségen. Bocsánatot kérnie mégis a ribancfelvonulást csípős stílusban véleményező republikánus szóvivőnek kellett. Pedig nem is ő, hanem a két csitri pózolt úgy...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szúnyog 2014.12.21. 00:26:09

Jaja, jogosak a kérdések, de az ezen rugózó ún. bloggerektől valamiért hányok.
A témátok állandó. Egyetlen faszkalap "blogger" sem akadt, aki mondjuk arról elmélkedne, hogy imádott Uniójában miként lehetséges, hogy valakiket megbírságolnak a magyar Himnusz énekléséért. Nem, bazd+, nektek csapi a napi köpetre telik.

sanyix 2014.12.21. 01:14:13

@Szúnyog: igen állandó ahogy állandóan lopnak a fijjug is...
Úgy lehetséges hogy himnuszért birságolnak, ahogy az lehetséges hogy az elvtársaid mindent ellopnak amit tudnak, úgy hogy kontroll nélküli szar emberek kapnak hatalmat.

Egyébként kitartó fidesz szavazóként mit érdekel téged a magyar himnusz?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 01:15:00

Orbán Ráhel NEM közszereplő. A férje se közszereplő.

Senkinek nincs joga a nyilvánosság előtt számon kérni őket, hogy honnan van, mennyi van és mire költik a pénzüket.

Ha valaki úgy véli, hogy Orbán Ráhel nem tisztességes úton jutott hozzá a pénzhez, szedje össze a bizonyítékait, vagy a gyanúra okot adó információit és fáradjon be vele az ügyészségre.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 01:23:01

@Szúnyog:

A címlapos bloggerek megrendelésre dolgoznak, nincs azon mit csodálkozni, hogy a témáik mindig azok, amikkel a megrendelőik tematizálni próbálják a közvéleményt.

Én a Mandineren és blogján csodálkoztam, hogy mitől lett belőlük a 2008 óta a Fidesz megrendelésére és kampányai keze alá dolgozó csapatból a választások utánra megveszekedett Fidesz-ellenes. De aztán olvastam, hogy az egyik szerzőjük gyertyát gyújtani meg beszédet mondani megy a Nyugati térre, és sokminden világos lett :)

Gabbesz 2014.12.21. 01:27:27

@polyvinyl: És ott melyik polcra teszik vajon? A Lázár-tolvaj vagy a Rogán-tolvaj mellé? Esetleg a Szíjjártó vagy Kósa dosszié szomszédja lesz? Ha esetleg szerencsés, akkor talán még a Habony-ügyet is kaphatja társnak.
Ja tévedek, hiszen ezek az ügyészség szerint nem is léteznek...

zZz 2014.12.21. 01:49:37

@polyvinyl: és az ügyészség kiknek a zsebében van?

rezícökkentész 2014.12.21. 01:49:57

mocskos ballibsi komcsik már megint ott áskálóttok ahol nemkéne belesz verve a pofátok hamarosan foglalkozzatok a gyurcsánnyal az tette töngre az országot amit most Orbán Viktor Miniszterelnök Úr próbál most rembehozni erre a mocskos gyurcsányista ballibsik a Miniszterelnök Úr lányát képesek megtalálni fúj ti férgek
Halyrá magyaroszág halyrá FIDESZ!!!!!!!!

Hefe 2014.12.21. 02:21:50

"Orbán Ráhel megbukott érveléstechnikából és jogi alaptanból"

orban nyasi sok mindenbol megbukott. Azt hiszi a szerencsetlen, hogy az apja meg ferje altal a kozpenzbol osszeharacsolt vagyon az csak ugy jar nekik.
Hamarosan az orban basi is megbukik, nemcsak a lanya. Akkor majd raebrednek arra, hogy mi is az a 8. parancsolat.

BKV reszelő 2014.12.21. 03:47:58

@polyvinyl: Beszél a majom! ...mondjuk annyit is ér.

igazi Ténytár 2014.12.21. 04:27:53

@Szúnyog: "Egyetlen faszkalap "blogger" sem akadt, aki mondjuk arról elmélkedne, hogy imádott Uniójában miként lehetséges, hogy valakiket megbírságolnak a magyar Himnusz énekléséért. "

Miert kellene? TEGED TALÁN ÉRDEKEL? Ja, az más a szektavezered fontosabb

EZEN kepek mar AZUTAN készültek hogy közel 100eves felvidéki magyar állampolgárságát, meg EÜ ellátását vontak meg!

DE ti csak eljenezzetek a Ficoval röhögve pálinkázgató Orbánotokat!

Ne elmentek ti a francba a nemzetre hivatkozásotokkal!
_____

ujszo.com/online/kozelet/2011/12/02/majdnem-100-eves-neni-szlovak-allampolgarsagat-vettek-el

korkep.sk/cikkek/politika/2012/10/03/orban-es-fico-ket-jo-barat-ha-talalkozik

_____

igazi Ténytár 2014.12.21. 04:33:19

@polyvinyl: DE ÖNKÉNT KÖZSZEREPLŐ amikor dicsekszik mit szervezett, vagy maga TÁMADOTT online MÁSOKAT!

____
nepszava.hu/cikk/1001701-beszolt-volt-tanaranak-orban-rahel-mert-a-kormanyfot-szidta

elnoksegtudositoi.eu/rovatok/esemeny/interju-orban-rahellel-az-europa-kemping-egyik-foszervezojevel/
_____

DE, az apja teszi allandona azza a kampany hazi videoival.

DE az apja tette azzal a blikkes esküvői PR-jevel, a tökvéletlen államipenzből felujitasokkal!

________

A készülődés már tart egy ideje: kátyúztak a lagzi helyszínére vezető úton, felújították a templom mögötti járdát, majd tegnap a templom környékén egyfalat is lefestettek, hogy eltüntessék a graffitiket.
.
www.origo.hu/itthon/20130906-orban-rahel-eskuvojere-a-templomot-is-atfestik.html

index.hu/belfold/2013/09/06/orban-eskuvo_mar_a_margit_koruti_templomnal_is_aszfaltoznak/

index.hu/belfold/2013/09/05/utat_epitenek_az_orban_lany_eskuvojere/
________

tobias2 2014.12.21. 04:35:17

Az, hogy a támadás nemtelen volt-e könnyen eldönthető: be kell tölteni egy szövegszerkesztőbe, rákeresni a "nem" szóra, és ha hiányzik, akkor bizony nemtelen volt a tád.

igazi Ténytár 2014.12.21. 04:41:28

@polyvinyl:

1, Még hogy nem kőszereplő amikor uniós elnökség (!) zárórendezvényén szervező, majd dicsekszik vele?!

2, Nem közszereplő amikor ország nyilvánossága előtt szól be másoknak, volt tanarainak?!

3, Nem kőszereplő amikor az apja állandóan hazivideokat keszit vele PR célból?

4, Nem közszereplő amikor az apja blikkes módra hajhászta a népszerűséget az eskuyőjevel?

5, Nem kőszereplő amikor az esküvője kedvéért templomokat, utakat újítanak fel?

6, Nem közszereplő amikor tízmilliókba kerülő vadászatot indít a TEK (!) a telefon eltűnése miatt?

igazi Ténytár 2014.12.21. 04:50:52

@tobias2: nemtelen támadás?

A mocskos fidesz kezdte el mások gyerekeivel, és mai napig a honlapjukon van!
Hol volt valaha is Rachel ellen ilyen, pedig itt nem 100 forintos (!) csoki értekéről van szó, hanem

- felevenkenti 15 millios tandijakrol
- milliokba kerulo eskuvoi felujitasokrol
- tizmillios nyomazasokrol telefon miatt

- es egy illegális millios erteku erdőtönkrétéllel AZON traktorral amin pózoltak az esküvői fényképükön!

www.hir24.hu/belfold/2014/05/29/orban-rahel-es-a-traktor-az-nni-nem-boldogult-a-fatolvajokkal/

De nem, ez mind oksi mert "nem" közszereplő.
De Gyurcsány fia az ám világhíres közszereplő a csokijával...

_______
FIDESZ HONLAPJA !!!
HirTv (!!!) - Fidesz.hu

Létrehozva: 2006. április 5., 10:07 |

szentes.fidesz.hu/index.php?Cikk=54218&menu=nyomtathato
______

Tökönrúgott Feleségek 2014.12.21. 07:45:18

@polyvinyl: nem az a lényeg, hogy ő közszereplő-e. Gondolom, azon nincs vita, hogy az apja közszereplő. Minket csak az érdekelne, miből telik egy közszereplő (ismert havi jövedelemmel bíró) ember lányának a féléves 15 M Ft-os tandíjra. Most te komolyan elhiszed, hogy a csajszinak (+ férjének) van akkora jövedelme havonta, amiből ezt ki tudja csengetni? Vagy csak azért véded, mert orbán lánya?

apro_marosan_petergabor 2014.12.21. 07:50:15

Orbán Ráhel nagykorú,
önálló háztartásban él, s nem politikus,, s nem közszereplő. Ezért vagyoni helyzete nem lehet közvizsgálat tárgya. Ezt már mások is leírták. Hogy a telefonját miért kutatta a TEK? Mert lehetnek benne olyan számok, melyek titkosak, s alkalmat adhatnak nemzetbiztonsági kockázattal járó támadásokra. Egy miniszterelnök családtagjai, ha nem nem közszereplők, akkor is jogosultak a védelemre, mert a miniszterelnők közfeladatot lát el, s ezért támadások célpontja lehet, amelytől meg kell védeni a családtagjait.
Templomfal lefestés - normális. Belefér a protokollba. Ha államfőt fogadnak, ki szokták mosni a szőnyeget, felseprik a pályaudvart, tiszták az autók stb. Ha magán rendezvényre mennek, akkor is, ez a világ minden táján így van, ahová a civilizáció egy kicsit bedugta a lábát- ez kötelező, tisztelet az esetleges protokolláris vendégeknek, az ország imidzs része, ez csak a csökött, rosszmájú liberó agyatoknak fáj. Akik még a kákát is csomót szeretnének keresni. Ez manapság nem nehéz, mert lement a káka ára, a rezsicsökkentés miatt...

igazi Ténytár 2014.12.21. 08:01:35

@apro_marosan_petergabor: Érdekesen amikor RACHEL TAMADTA volt tanárát NYILVÁNOSAN azt kihagytad....ahogy azt is unios elnökség rendezvényét szervezi min "civil" minden tapasztalat nélkül csak ugy nem közszereplő majd azzal villog a médiában?

A többi meg persze... Nem közszereplő de tele a lefonja nemzetbiztonsági adatokkal?

Meg a templom felújítás a SAJÁT esküvőjére belefér mert minden magyar állampolgár azt kapja ugye?

mindenannyi 2014.12.21. 08:12:56

@apro_marosan_petergabor: Szóval Orbán Ráhel akkor közszereplő, ha az neki előnyökkel jár (templomot és utakat újítanak fel az esküvője kedvéért, brutálisan meggazdagodik a férje által, el kell menni a pápához családostul és még folytathatnám a sort), egyébként meg senkinek semmi köze hozzá, és nem közszereplő. Aha, szerintem is.

Életunt Cápa · http://eletuntcapa.blog.hu 2014.12.21. 08:31:44

Wiki szerint:

"[...] az ilyen személy közeli hozzátartozója vagy akivel közismerten közeli kapcsolatban áll."

Lajos Csánó 2014.12.21. 08:32:36

@apro_marosan_petergabor: Annak idején Czinege elvtárs(ha mond ez a név neked valamit)látogatásakor még a füvet is zöldre fújták!

röf 2014.12.21. 08:39:24

Sivár és fantáziátlan küszködés ez a blog is, mint annyi más itt az Indexen.
Lázár karórája, meg az Orbán gyerek tanulmányai...
A tehetős zsidó gyerekek hol tanulnak?
A Dunaújvárosi Főiskolán...?
Próbáljátok élesztgetni a nem létező tüzet, hátha összejönne valami nagyobb tüntetés, vagy jó lenne ez pár száz fős is, csak legalább közéjük lőne a rendőrség.
A DK-s Vadai Antialkoholista Ágnes már kormányváltást vizionál.
Nem tudjátok lenyelni még ennyi év után sem, hogy ennyi volt.

2014.12.21. 08:41:22

@apro_marosan_petergabor: @polyvinyl: Büdösgyökér Orbán-csicska! Azt hiszed, hogy ha nick-et változtatsz, nem látszik hogy te eszegeted itt a szart?
Undorító vakarcs, bitang ruszki csicska.

2014.12.21. 08:44:06

@röf: Disznó kutya Orbán-hazaáruló: mit érdekel téged ez a blog? Nem neked szól, te lámpavas-szökevény.

2014.12.21. 08:46:46

Ja, és ha valaki még nem jött volna rá, ezt a szöveget nem a Ratyi írta, hanem Hablaty Árpi, neki csak az volt a feladata, hogy kirakja a faszbukra.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2014.12.21. 08:57:48

A támadás nemtelen. A ballib hisztérikká már az elelnség családtagjait sem kímélik.

tralalala 2014.12.21. 09:00:24

"Beszél a majom! ...mondjuk annyit is ér. "
"Büdösgyökér Orbán-csicska!"
"Disznó kutya Orbán-hazaáruló:"

Látom mások nem buktak meg érveléstechniából, ez itt kérem mind az érvelés :)

Mellesleg miért kell mindig új blogot indítani? A stílusból látszik, hogy ez pont ugyanaz a blogcsoport, amelyiknek a klónjai mindig itt vannak a címlapon. Vastag betűvel kiemelt lényeg, demagóg, kisemberek számára megfogható üzenet, sok szóvirág.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.21. 09:02:08

El a kezekkel Szeretett Vezérünk családjától!

Akkor közszereplő, ha neki is úgy tetszik. Senkinek semmi köze hozzá, miből él.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.12.21. 09:03:30

firkálás helyett dolgozzatok, és majd ti is ki tudjátok fizetni....

inebhedj - szerintem 2014.12.21. 09:07:39

Mondjuk speciel a hölgy valóban közszereplő, ha eleddig nem is lett volna az (de az volt), az elhíresült nyilatkozatával az lett, ebbe az irányba nincs értelme vitatkozni.

A másik része a dolognak viszont valóban nélkülözi a realitás érzéket.

A baloldalról (értsd: kormány és ellenzéki oldalról egyaránt) sokszor elhangzik a magyarok irigységének ostorozása, ahelyett, hogy tanulnánk a nagyon sikeres emberektől, utáljuk őket, ezért nem is leszünk sikeresek.

Ez egy valóban mélyenszántó és magasröptű gondolat, talán csak annyiban sántít, hogy egy permanens (több, mint egy emberöltő óta!) gazdasági és társadalmi csődben lévő országban tisztességes úton nagyon sikeres ember - az esetleges statisztika szórástól eltekintve - nem lehet senki. Még egy Bor Zsolt sem, nemhogy egy maximum középszerű intelligenciával és emóciókkal megáldott Bajnai, Bokros, Gyurcsány, Lázár, Rogán, vagy éppen Simicska.

Ez utóbbival kapcsolatos ésszerű ellenérzést azonban a pártoskodás teljesen hitelteleníti, kioltja, és egyben fenn is tartja a gazdaság és társadalom rossz állapotát, a baloldali haszonélvezőkkel egyetemben.

Szvidrigajlov 2014.12.21. 09:21:04

@Hefe:
AZ ÚJ TESTAMENTUMból is tudsz hivatkozást???
Pl. hogy ne ítélj, mert megítéltetsz...
Szerintem addig már nem jutottál el kultúrtörténetileg.

pali923 2014.12.21. 09:23:17

Komolyan azt gondolta bárki is, hogy ezt a közleményt (vagy mit) ez a kislány fogalmazta meg, és saját ötletéből, akaratából tette közzé? Aki ezt gondolta, nem figyelt az elmúlt sok-sok évben.

tralalala 2014.12.21. 09:29:55

@inebhedj - szerintem: "Mondjuk speciel a hölgy valóban közszereplő,"

Az alábbi sorokat ne vedd magadra, csak a mondatod apropóján írom.

A támadások nem azért vannak, mert ilyeneket nyilatkozik, hanem mert a rááttentő vérfarkasorbán lánya.

És a más, hasonlóan megosztó vagy hülyeségeket posztoló embereket nem azért nem támadják, mert nem közszereplők, hanem mert rajtuk keresztül nem lehetne Orbánt basztatni.

Ezért akkora álszentség arra hivatkozni, hogy "de hát közszereplő", hogy azt már csak két galaxis közé lehet elképzelni.

Más téma: szerintem ez a blog is annak a blogcsoportnak a része (ténytár, bekiáltás, hacsaknem, stb), aminek bérelt helye van a főoldalon, mindig vastag betűkkel emeli ki a lényeget, demagóg, kisemberek számára is megfogható módon ír, és valószínűleg nem hobbiból készítik.

igaz_ember 2014.12.21. 09:56:39

A FIDESZ kommunikációja nagyon rossz. Ezt meg sem szabadott volna írnia a hölgynek. Ettől függetlenül én nem nagyon tudok olyan politikus gyerekről, aki nem kap meg mindent. Ez a demokrácia egyik deficitje, van még pár össze lehet szedni több gondot is. Lehet persze csak a Fideszre, Orbánra kenni, de azt azért nem gondolnám, hogy a többi politikus vagy celeb gyermeke nyomorban tengődve próbál munka után kuncsorogni. Általában tetszik vagy nem de a politikai vezetők kifejezetten jól élnek. Nem tudom elképzelni, hogy bármely ország politikai vezetője Casio órában ül le tárgyalni. A gond akkor keletkezik amikor nagy szakadék alakul ki és középosztály szinte teljesen eltűnik, vagy csak nyomokban lehet velük találkozni. Ebben az esetben visszás és zavaró a vagyoni különbség. De itt tévedés lenne azt hinni, hogy csak ez lenne a helyzet. Sajnos a jelenlegi ellenzék nem kormányképes és nem alternatíva. Vagy szeretnétek Vonnáékat? Egy lehetősége maradt az utcai elégedetlenség szítása. Ez pedig a melegágya annak, hogy még elfogadhatatlanabb legyen a politikusi jólét. De azért elnézést de nem vagyok olyan botor, hogy azt higgyem bárkit is szavazunk meg, az majd vesz egy trabicseket, vagy rollerrel érkezik meg az Országgyűlésbe, az apukája öltönyében, miközben a hozzátartozói a nagymama Junoszty tévéjén nézik a műsort. Kádár erre épített...aztán Mariska néni halála után a kormányőrök ellopták a reklámszatyiba rejtett pénzt és valutát, majd az árverésen az is kiderült, hogy tele volt a lakás értékes festményekkel, milliós vadászfegyverekkel és töménytelen órával. Szóval puritán politikus valójában nincs csak szándék volna rá. Ezért jobb lenne ha ilyen esetben a kedves gyerekek inkább élveznék a helyzetet, nem kellene írogatni, mert az még több támadást szül mint az ábra is mutatja.

brumeszkosz 2014.12.21. 10:01:31

Ez a mocskos cigány picsa még meg van sértődve mert megmerik kérdezni honnan a faszból telik tandíjra!! Csak nem a mi adóforintjainkból????
Apád egy mocskos tolvaj és te is kis cigánypurdé a tőlünk ellopott pénzből rugodozol!!!

brumeszkosz 2014.12.21. 10:04:07

@polyvinyl:

De kurvára másképp járt a pofád neked is mikor a nagytiszteletű Gyurcsányt kérdezték a közpénzekről!!!!

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:05:03

@egy igazi Ténytár:

Hiába hisztizel, Orbán lánya NEM közszereplő.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:08:33

@zZz:

"és az ügyészség kiknek a zsebében van?"

Tetszettek volna választást nyerni.

Vagy legalább tetszenének az ökör Gyurcsányt jó messzire zsvarni, és NEM a Googfriend ügynökkel egymás mellé ültetni a hüzöngéseken.

Így ugyanis eléggé kilóg a lóláb, hogy a zsidók kit ültetnének Orbán helyére, ha meg tudnák a demokratikusan választott kormányt puccsoltatni a drogos kis gecikkel, akik betépve dobálják EGYMÁST a tojásokkal a Parlament előtt :D

igaz_ember 2014.12.21. 10:09:41

@polyvinyl: Nekem nem ez a gondom, hanem az, hogy minek írt egyáltalán bármit is? Látod mi lett belőle? Teljesen felesleges és elhibázott volt. Csak a feszültséget gerjeszti. Ez meg csak a szélsőjobbot erősíti, úgy mint az amerikai balhé is. Kontraproduktív az egész. Bárányt akarnak - olyan nincs amúgy - de farkas lesz belőle.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:14:49

@Tökönrúgott Feleségek:

Simon Gáborotoknak miből vannak a 10+ külföldi bankban rejtegetett milliárdocskái? És ő csak az egyike a sok semmirekellőnek.

Tényleg nem érzitek, hogy amíg a ti ÖSSZES vezetőtök vastagon korrupt, tolvaj adócsaló senki, aki 25 éven át lopott, harácsolt meg csalta az adót, addig nincs erkölcsi alapotok arra, hogy az ellenfélen BÁRMIT vagy BÁRKIT számonkérjetek?

Tessék először a SAJÁT portátokról kiseperni a szemetet!

Utána TALÁN hiteles lesz a hőzöngésetek.

hidroponi 2014.12.21. 10:15:48

kutya nem torodott volna rasika faszsagaival ha nem az uszoda trambulinjarol(facebook) vizelt volna(hazudott).

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:16:47

@Jules Verne:

Ha jól látom, hozzád mint a primkó csőcselékhez van szerencsém :D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:18:20

@brumeszkosz:

"De kurvára másképp járt a pofád neked is mikor a nagytiszteletű Gyurcsányt kérdezték a közpénzekről!!!!"

Hogy járt a pofám, amikor Gyurcsányt kérdezték?

Tudnád linkelni?

hidroponi 2014.12.21. 10:18:25

@polyvinyl: fidiota!
simon gabor hol van? haziorizetben.
es hol van orban, tiborcz, rogan, lazar, kosa, simicska, meszaros?

meslej, hogy a hangfelvetelek ellenere miert nincs senki elozetesben a szekszardi trafikmnutyibol?
azert mert a fidesz maffia beepult polt pot peti altal az ugyeszsegbe es sinter alex altal a rendorsegbe.

Mérges 1234 2014.12.21. 10:20:48

@polyvinyl:

Kedves Uram!

Én egyetlen pártot sem pártolok, és egyformán nem szeretem, ha lopnak. Így van ezzel minden értelmes ember, amíg Gyurcsányék voltak a kormányrúdnál addig őket szidtam ha lopnak, most meg a Fideszt ha ők lopnak.

Mindegy ki a tolvaj, ez így nincs rendben.

Orbán Ráhel tanulmányi sincsenek rendben, még akkor sem ha a DK-sok többet loptak, lopnak.

Orbánnak példát kellene mutatnia becsületből, stb....

Amúgy ha azt írta volna a hölgy, hogy a fizetéséből fizeti, vagy a férje fizetéséből, akkor tényleg nem lenne hozzá közünk, viszont ezt azért nem írta le, mert ez könnyen ellenőrizhető lenne, és megbukott volna vele.

Minden tolvaj genya....

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:23:54

@igaz_ember:

"Nekem nem ez a gondom, hanem az, hogy minek írt egyáltalán bármit is? Látod mi lett belőle? Teljesen felesleges és elhibázott volt. "

Ebben egyetértünk.

Fiatal kis csirke, zéró tapasztalattal az életről. Nem tudja mással elütni az idejét?

A Jobbik erősödése meg szükségszerű. Nem baj, ha a zsidók azt látják, hogy a jobboldalnak meg a széljobbnak sokkal nagyobb a támogatottsága, mint a Gyurcsánynak meg a sleppjének, akiket akár PUCCSAL is visszaültetnének a nyakunkra.

Goodfriend tegnap látványosan Gyurcsány mellett pózolt a kamerák előtt a DK egyik rendezvényén.

inebhedj - szerintem 2014.12.21. 10:25:34

@tralalala:

A hölgyet ért kritikák valódi kiinduló oka kétségkívül, de legalábbis többnyire az édesapja.

Ugyanakkor próbáltam a hozzászólásban nem ezt a csapást vizsgálni, ezért is írtam, hogy realitásérzéket nélkülöz a dolog (kicsit ahhoz hasonlít, mint amikor pár napja "botrányos" hírként került napvilágra, hogy az EU-pénzek megszerzésére és felhasználására miféle kvázi maffia rendszer épült ki - jó reggelt kívánok, persze, hogy kiépült, vagy már 25 éve, és az adományozó EU / Phare lelkes asszisztenciájával [lebukás esetén pedig farizeus szemforgatásával], vö: "Ha én keresek rajta, akkor tőlem lehet a projekt a társadalom számára is hasznos").

Sokkal alapvetőbb problémát jelentenek az ország számára az ún. sikeres emberek, mintsem ezt csak Fideszre, MSZP-re, Orbán-lányra vagy Medgyessy-lányra lehetne és szabadna szűkíteni. Ugyanezt látom pl. az adórendszer kapcsán, ahol is a kritikák és viták épp a megszületése óta (szintén emberöltő!) tenyérbemászó, visszaélésre sarkalló és büntetés kirovó (nevezzük nevén: maffia-tempóban élősködő) adórendszer fennmaradását szolgálják azáltal, hogy műpolitikai cicaharccá torzítják (közömbösítik, mossák) a problémát.

Ugyanakkor a véleményemet az érzékenyebbjének érdemes fenntartásokkal kezelni, figyelembe véve, hogy én pl. a Fideszt is baloldali pártnak tartom, és a gazdasági-társadalmi csőd egyik fő okát épp abban látom, hogy időtlen idők óta baloldali kormányzás van Magyarországon (is).

2014.12.21. 10:34:26

Orbán Viktor ellen vagyonnyilatkozati eljárást akartak kezdeményezni arra hivatkozva, hogy a jövedelméből nem futná a lánya tandíjára. Erre írta azt Orbán Ráhel, hogy ő felnőtt ember, nem az apja fizeti a tandíjat. Függetlenül attól, hogy ez igaz-e, teljesen logikus válasz, és ha a t. szerző nem érti a logikáját, akkor nála vannak rohadt nagy problémák a gondolkodással. Ezt bizonyítja a poszt másik állítása is. Orbán Ráhelnek az a véleménye, hogy ezek nemtelen támadások. Ez egy vélemény, és semmi köze semmilyen jogi alapismeretekhez.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.12.21. 10:46:53

@polyvinyl: Bármely magyar állampolgár vagyonának az eredetét számon lehet kérni. Olyan nincs, hha vki nem közszereplő, akkor nyugodtan lehet törvénytelen eredetű vagyona. Ha 3 évnyi kezdő fizetésből nekem lenne 15 milliós megtakarításom, azt is számon lehetne kérni, sőt, Azt tutibiztos számonkérné a NAV, h ezt akkor így most mégis hogy?

Netuddki. 2014.12.21. 10:47:02

@polyvinyl: "Ha valaki úgy véli, hogy Orbán Ráhel nem tisztességes úton jutott hozzá a pénzhez, szedje össze a bizonyítékait, vagy a gyanúra okot adó információit és fáradjon be vele az ügyészségre."

Anyád picsáját te fidesztroll! Normális országokban ezt az ügyészségnek megfelelő szerv már régen megtette volna. Ez nem az állampolgárok feladata.

Mellesleg nem értem a ráhelkát. Aptyok pénzét költi, tehát még szép, hogy a magyar állampolgároknak közük van hozzá honnan lop... izé szerezte a viktor a pénzt a lánya taníttatására. Ehhez meg a ráhelkának nincs köze, hogy kit érdekel az apuka gyarapodása meg kit nem.
Csak annak tisztázása végett, hogy kinek mihez van itt köze...

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 10:48:31

@grundigg:

Ennek a blognak a neve: Like United States

Nem várhatsz korrekt, elfogulatlan elemzéseket tőle ;)

Mantra Sydol 2014.12.21. 10:48:49

Hát igen csak lejáratják magukat a "Fizetett Drága Idejüket" elpazarló "Demokrácia Lovag"-i!

Tisztelt Toplik Gazda! A család szent A Te demokráciáról vallott nézeteidbe az "Anyád" is belefér?

Értelmező kéziszótár s a demokrácia definíciója egy és ugyan az?

Amennyi időt már el klimpíroztál már a blogjaidban már egy doktorit is összekalapálhatttál volna!

Azzal talán értelmet nyerne "személyiséged" a DEMOKRÁCIA értelmezésének megértéséhez.

Mantra Sydol 2014.12.21. 10:52:00

@brumeszkosz: No nem a szomszédba mész talán "rasszizmusért?

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.12.21. 10:52:40

@grundigg: Szal szted nem logikus azt feltételezni, h vkinek 3 évnyi kezdő fizetésből nincs 15 milliós megtakarítása?
Hát lehet, h ezzel 2-en maradtok Ráhellel.

Netuddki. 2014.12.21. 10:53:14

@grundigg: "Orbán Ráhelnek az a véleménye, hogy ezek nemtelen támadások."

Ráhelka talán vak, vagy süket, vagy mindkettő. Első kézből kellett értesülnie apuka viselt dolgairól. Szóval ráhelka még csodálkozik? (vállat von)

Netuddki. 2014.12.21. 10:56:54

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Persze az is lehet, hogy az orbán családban az erkölcsi dolgokat lazábban veszik mint úgy általában a becsületes magyaroknál, és így apuka cselekedeteivel a gyerekek is teljes mértékben azonosulni tudnak. Még az is lehet, hogy ráhelka is ugyanúgy vélekedik az eccerű magyar állampolgárokról mint apuka. Ami szerint a Jóisten azért teremtette őket, hogy feltétel és felesleges duma nélkül biztosítsák az egyre növekvő családjuknak az átlagon felüli életszínvonalat. Milyen kár, hogy ebbe a másik félnek is van némi beleszólása...

jogalany 2014.12.21. 10:57:56

Miközben van 4 millió szegényünk, akik ugye szavazók is egyben, és van pár százezer gazdag, akik a szegényekből lettek gazdagok, miért ne lenne joga a polgárnak megkérdezni, Neki miből van?
Nos Rachelről lehet tudni, hogy nyert a lottón ? több milliárdot. Elvégre van 90 milliós lakása a Gellérthegyen, van két étterem aminek tulajdonosa és egy büfé - kávézója is. Arra lehetne gondolni, hogy a mennyasszonytáncból, de nem ehhez csakl egy papa kell és a lottó 5-ös főnyereménye. smittelönk is nyert és telhetetlenségükre jellemző: az olimpiai bizottság autóját használja és 3 családi palotája mellett bérelt házban lakik, kapott főnyereményű lottó 5 -öst a gazdától és még a nemzet sportolója is lett a netto 500 ezerért.
De a gazda vajon miből vásárolt be egy szigetet az adrián? és oda hogyan telt nekije egy 600 milliós yachtra?
És akiket mindezek nem háborítanak fel az a sérült tudatú és demokrácia felfogású és a nem a nincstelenek milliói akik kérdezni merészelnek.

Netuddki. 2014.12.21. 10:59:45

@MolnarErik: Lehet ráhelka a tandíját mosogatásból dolgozza össze ott kint Svejcban? Vagy valami más elfoglaltsággal? Amiért a fiatal nők Svájcba szoktak menni, hogy rövid úton meggazdagodjanak?
Tom', a tibor fizeti neki na! Csak ezt nem lehetett kihagyni. Akkor a tibornak miből van rá a pénze? Falopásból?

2014.12.21. 11:01:02

@MolnarErik: Miért ne lenne logikus ezt feltételezni? Ha nem érted, amit írtam, próbáld elolvasni még egyszer!

Mantra Sydol 2014.12.21. 11:01:39

@MolnarErik: Nem számon kérheti, hanem a NAV-k kell bizonyítania hogy bűnös a pénz!De hát a jog nem ismerete nem mentesít senkit! Aki vádol az bizonyítson ne így ha nem a tőrvény előtt! És marha birka az aki a"nagyseggnyalás"művelete közben nem látja mi folyik körülötte!Goodfriend seggéből már kieshetne mindenki!MI van az USA Bunge csoport Venezuelai hasonló ÁFA csalásával?No mégis csak van történés csak nem úgy ahogy az USA képzeli! No a szidó lobby farka csóválta kutya az USA.

Dezső bácsi 2014.12.21. 11:02:44

Hihhetetlen tehetséges írás!:) furacsa, hogy a cikk írója már az elején jelzőket használ. Ezzel nem az a baj, hogy remegve gyűlöli a Fideszt/Orbánt/akárkit, hanem az, hogy az elején elárulja magát és ezzel a hitelességnek a látszatára sem ad..

olyan izzadságszagú ez az ifjú kommancs írása:)

most én is jól lelepleződtem:))

Szúnyog 2014.12.21. 11:03:07

@egy igazi Ténytár: " "Egyetlen faszkalap "blogger" sem akadt, aki mondjuk arról elmélkedne, hogy imádott Uniójában miként lehetséges, hogy valakiket megbírságolnak a magyar Himnusz énekléséért. "

Miert kellene? TEGED TALÁN ÉRDEKEL? Ja, az más a szektavezered fontosabb"

Igen érdekel, de nem is vagyok blogger-zsidó.
Nap mint nap bizonyítjátok, hogy nem sok közötök van ahhoz a nemzethez, melynek nyelvén hánytok. S akkor még nektek áll feljebb, ha valaki kétségbe vonja idetartozásotokat.

Mantra Sydol 2014.12.21. 11:03:30

@jogalany: Beszélj és írj is "privatizációról is! Így kerek az egész!

igaz_ember 2014.12.21. 11:05:18

@polyvinyl: Mondjuk az USA éppen ezekkel az akcióival is a Jobbikot erősíti nem a DK-t. Ha ez így marad 2018 a Jobbik éve lehet. No akkor lészen csak az fogaknak csikorgatása.

Netuddki. 2014.12.21. 11:05:35

Mellesleg faszé nem lehet Magyarországon "továbbtanulni" a ráhelkának! A magyar mini szterelnök lánya ne külföldön tanuljon! Hát milyen példát mutat a magyaroknak! A végén a zállampolgárok még azt gondolják, hogy apuka azért bassza szét a magyar oktatás (fidesztrolloknak: még jobban), mert a megélhetési fideszbűnözők gyerekei úgy is külföldön tanulnak, a többieknek meg itt minek tanulni? Dolgozni érettségi, meg diploma nélkül is lehet itt, diploma meg minek? Majd a fideszes politikusbűnözők gyerekeinek lesz diplomájuk és velük lesz feltöltve a magyar vállalatvezetés. A többieknek meg úgysem jut majd hely, tök felesleges a diploma, csak felesleges pénzkidobás a magyar felsőoktatás. Itt nem kellenek gondolkodni is képes magyar állampolgárok...

alien 2014.12.21. 11:07:25

@Szúnyog: b+ te nem erdekel. Az igen, hogy mennyit lopnak a haverok. A 444 en kiszámolták mekkora az ellopott pénz tömege es térfogata. Menj a pi-csába.

Netuddki. 2014.12.21. 11:08:43

@Szúnyog: "Egyetlen faszkalap "blogger" sem akadt, aki mondjuk arról elmélkedne, hogy imádott Uniójában miként lehetséges, hogy valakiket megbírságolnak a magyar Himnusz énekléséért."

Balfasz fidesztroll! Ha nem tűnt volna fel, most nem ez a téma. Ha erről akarsz értekezni akkor nyiss róla egy másik blogot bazmeg!

Mellesleg a román prefektust kirúgták, nagyon helyesen. Ha még ez se tűnt volna fel te hazug tolvaj fideszes...

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.12.21. 11:10:09

@Mantra Sydol: Hát ezt biza rosszul tudod, vagyonosodási vizsgálatnál neked kell bizonyítani (papírokkal igazolni), h a kiadásaidnak megvolt a törvényes jövedelmi fedezete.

Netuddki. 2014.12.21. 11:10:41

@igaz_ember: 2018? Meg az ostoba lobbik? Haggyá mán!

Netuddki. 2014.12.21. 11:12:32

@Mantra Sydol: "No a szidó lobby farka csóválta kutya az USA."

Mi van bazmeg? Nem mered kiírni, hogy zsidó? A sunnyogó náci fajtádat!

KUHULIN 2014.12.21. 11:13:09

A Ráhel zsidó név. Innentől kezdve mit csodálkoztok? :)
Aki bírálja, az pedig büdös náci!

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2014.12.21. 11:16:41

@grundigg: Ja, ezek szerint akkor még nem dolgoztál.

dr kíváncsivagyok 2014.12.21. 11:17:18

"Minket csak az érdekelne, miből telik egy közszereplő (ismert havi jövedelemmel bíró) ember lányának a féléves 15 M Ft-os tandíjra. Most te komolyan elhiszed, hogy a csajszinak (+ férjének) van akkora jövedelme havonta,"

A hercegno férjének a cége egy év alatt 3 MILLIÁRD forintos állami megbízást kapott,,,természetesen pályáztatás nélkul...
Ez ,..gondolom még a nászajándékok kozé tarozott az oromapától...

2014.12.21. 11:21:27

@Szúnyog: @polyvinyl:
Ti tényleg ennyire NER kompatibilisek vagytok, vagy direkt tereltek?

Felteszem a kérdést, hogy ti is megértsétek: Miből telik Orbán Viktornak, hogy a lánya tanulmányait finanszírozza?
És nem, nem csak Orbán lánya a téma. Feltehetnénk akérdést Lázár gyermeke esetén is, Nomeg feltették már Szíjjártó apuka gyermeke esetén is, és még sorolhatnám, de majd ti megmagyarázzátok, hogy Gyurcsány a hibás!

dr kíváncsivagyok 2014.12.21. 11:21:51

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
"Mellesleg faszé nem lehet Magyarországon "továbbtanulni""

Mert kulfoldon fog munkát vállalni , a hazai elhelyezkedési nehézségek miatt...

Szúnyog 2014.12.21. 11:23:24

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: prolika! Ismét butaságot beszélsz, ismét tájékozatlan vagy. A prefektust nem azért rúgták ki, az új kormányzati osztozkodásban került más alá a széke, a büntetés meg maradt.
No de veled nem cseverészek, egyszerűségeddel versenyezni nem tudok.

2014.12.21. 11:23:59

@Szúnyog: Ne zsidózz!
Orbán Viktor kijelentette egy francia lapnak, hogy zsidó származású, és büszke rá.
Tehát csak finoman a zsidókkal, még kiderülhet, hogy te is az vagy!

dr kíváncsivagyok 2014.12.21. 11:25:17

@Könnyen elkaptuk, uram!:

" de majd ti megmagyarázzátok, hogy Gyurcsány a hibás! "

Ezek a szerencsétlen nyomorultak szentet fognak csinálni Gyurcsányból...

dr kíváncsivagyok 2014.12.21. 11:25:56

@Könnyen elkaptuk, uram!:

" de majd ti megmagyarázzátok, hogy Gyurcsány a hibás! "

Ezek a szerencsétlen nyomorultak szentet fognak csinálni Gyurcsányból...

J.W. Booth 2014.12.21. 11:26:19

Nyilvánvaló, hogy vagy az apja vagy a férje (az apjának köszönhetően) tisztességtelen úton szerezte a pénzt.
Világos, hogy ez bassza az emberek csőrét.

Közszereplő? Nem.
Beleugat a politikába? Igen.
Meghívott politikusokat és fidesz-holdudvarba tartozókat az esküvőjére? Igen.
Gusztustalan, amit csinál? Igen.

Védekezhet azzal, hogy nem tehet arról, hogy ki az apja. De ha Matolcsy-féléket meghív az esküvőjére, politikai indíttatású FB-bejegyzéseket tesz stb. az azt jelenti, hogy ő is beállt kurvának.

És, mint tudjuk, aki kurvának megy, ne csodálkozzon, ha ....szák.

Szúnyog 2014.12.21. 11:26:39

@Könnyen elkaptuk, uram!: te is olyan primitív vagy, hogy azt hiszed, más is a kurva orbán - imádott orbán kettősségben bír gondolkodni.
Jó ez így, ez megnehezíti a szellemi proletariátus diktatúráját.

2014.12.21. 11:26:49

@Szúnyog: Te, egyébként ennyire kínos a téma, hogy terelni kell a himnusz felé? Miért nem arról értekezel, hogy Putyin kétszer feltörölte Orbánnal a padlót (híradás nem sok volt), majd lenyomta a torkán a Paks kettőt?

Ja, azt tudtad, hogy a Paks kettő biztonságos üzemeltetéséhez duzzasztani kellene a Dunát? Csak ott épp lehetetlen....

Netuddki. 2014.12.21. 11:27:15

@Könnyen elkaptuk, uram!: Roma származású, nem zsidó. Csak rá kell nézni. Anikó asszony esetleg. Szerintem a családban is neki van a legtöbb esze. Kár, hogy inkább a család gyarapodására használja...

Netuddki. 2014.12.21. 11:29:25

@Könnyen elkaptuk, uram!: A maszop alatt az orbánék ruszki kölcsönökből tartották fenn az átlagon felüli életszínvonalukat. Most ezt az adósságot törlesztik kamatostul, közpénzből...

mikka 2014.12.21. 11:30:16

Remélem még 2 ciklusban nem lesz liberális - szocialista ellenzék az országban, aztán pedig soha többé. Isten áldja Magyarországot és mentse meg a magatokfajtától. Férgek.

Vidéki László 2014.12.21. 11:32:15

@polyvinyl:
"Én a Mandineren és blogján csodálkoztam, hogy mitől lett belőlük a 2008 óta a Fidesz megrendelésére és kampányai keze alá dolgozó csapatból a választások utánra megveszekedett Fidesz-ellenes."

Ezért még tökön fognak rúgni! :)
Kifecseged, hogy a Mandiner a Fidesz megrendelésére dolgozik? Hát normális vagy, nertárs? :D

l_andras 2014.12.21. 11:36:36

@polyvinyl: Pontosítom az utolsó mondatot: Fáradjon be a családi barát, Polt Péter által vezetett ügyészségre. LOL. Jogilag törvényes amit csinálnak, tudniillik, hogy EU-s pénzekkel tömik ki Ráhel férjének a cégét, mert úgy írta meg a papa a törvényeket.
A szintén családi barát Pintér rendőrsége pedig nem volt hajlandó a falopási ügyben sem nyomozni, pedig elég egyértelmű bizonyítékok voltak. Tudod, amikor a férjecske traktorával lopták más fáját.
Marad a nyilvánosság, mint egyetlen fegyver, hátha észbe kapnak.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2014.12.21. 11:37:31

@polyvinyl: Ettol fuggetlenul normal, atlagos csaladbol szarmazo 25 eves fiatalok 3 evnyi munkaval az esetek 99%-ban nem szoktak osszeszednia felevnyi 15 millas tandijra valot. A maradek 1% meg olyat tesz le az asztalra. Rachel vajon melyik?
Ebben az esetben, illetve igencsak befolyasos apu meg allami megrendelesekbol dolgozo volegeny eseten felmerul a tisztesegtelen modon torteno meggazdagodas. Ha lenne a kisasszony pucajaban egy kis ver -ami lathatolag nincs- oszinten valaszolt volna a kerdesre, nem ilyen cukormazzal onti le, hogy o bizony mar 3 eve dolgozik.
25 evesen en mar 7 eve dolgoztam,mernoki foiskola mellett, vajon nekem miert nem sikerult 15 millat osszeszedni tandijra?

sanyix 2014.12.21. 11:39:30

@polyvinyl: tehát akkor a fütyisz nem lop, mert gyurcsány. Az érveid nagyon meggyőzőek, hiszek neked (nem) :)

wirth6 2014.12.21. 11:47:55

@inebhedj - szerintem: Az elhíresült "nyilatkozat" egy facebook poszt. Most akkor mindenki közszereplő aki politikáról ír a facebook oldalán?

2014.12.21. 11:48:36

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Orbán állította, hogy zsidó... azt is mondta, az apja pofán is vágná, ha nem vállalná föl származását. Büszke rá...de igazad van, a tempó nem zsidós, cigányos. A zsidó pénzből pénzt csinál, a cigány pénzből szart. Látszik az országon, melyik tendencia érvényesül...

Szúnyog 2014.12.21. 11:48:44

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem kell duzzasztani. Paks miatt nem.
Faddnál, 20 km-el lejjebb meg lehetne.

2014.12.21. 11:50:43

@wirth6: Neked is, ner társ! Nem az a kérdés, honnan van pénze Orbán lányának. A kérdés az, honnan van ennyi pénze az apukának? Vagy a vőlegénynek?
Ha tisztességes úton szerzték, oké, ha nem...
A másik erkölcsi. Miért kell a fideszes csemetéknek külföldre menekülni? Matolcsy Egyetem a smafu????

2014.12.21. 11:51:15

@Szúnyog: Te tényleg hülye vagy....

2014.12.21. 11:55:33

@Szúnyog:
Imádom, mikor egy fideszes bérblogger okosabb, mint a fidesz által rendelt szakértők....

"MVM MAGYAR VILLAMOS MŰVEK ZRT. ÚJ ATOMERŐMŰVI BLOKKOK LÉTESÍTÉSE ELŐZETES KONZULTÁCIÓS DOKUMENTÁCIÓ

A dokumentumot mindenképpen érdemes végigolvasni, akit érdekel a téma. Rengeteg adatot tartalmaz a Dunáról is. Első ránézésre (CTRL+F) a szöveg nem tartalmazza a vízlépcső kifejezést. Kétszer tartalmazza viszont a vízerőműt. Először azért, mert a paksi blokkok felépülése utáni energiabőséget kétféleképpen lehet kezelni, egyfelől lehet exportálni, másfelől pedig megoldható ún. szivattyús tározós vízerőművekkel. Ilyet semmiképpen nem lehet a Dunára építeni, elsősorban meredek hegyeken érdemes létesíteni őket. A másik említés sem a Dunához kapcsolódik, az új melegvízkifolyón épülne rekuperációs vízerőmű (a témáról bővebben: itt). Ez a kiáramló hűtővíz energiáját hasznosítaná körülbelül 8-9 MW beépített teljesítménnyel. Az erőműnél jelenleg ilyen nem működik, bár az ötlet már a '60-as években felmerült, de akkor az atomerőművi 4000 MW kapacitás mellett ez az érték nagyon eltörpült, így nem építették meg. Elképzelhető tehát, hogy ez a "vízerőmű" meg fog épülni a bővítés esetén.

Paks hűtővízellátását jelenleg a Dunából biztosítják. A Duna-szabályozás következtében bekövetkezett medermélyülés jelentősen kihat a vízutánpótlásra. Évről évre egyre kisebb LKV (legkisebb mért vízállás; jelenleg Paksnál -24 cm) értékek jelentkeznek a magyar Duna-szakaszon. Ezért kisvíz esetén előfordulhat, hogy gravitációs úton nem jut elég víz a hidegvíz csatornába tahát szivattyúzni kell."

inebhedj - szerintem 2014.12.21. 11:59:16

@wirth6:

"Az elhíresült "nyilatkozat" egy facebook poszt. Most akkor mindenki közszereplő aki politikáról ír a facebook oldalán?"

Ha egy közszereplő közszolga lánya, aki maga is rendre köz- és bulvárszereplésben érintett, közéleti kérdésben nyilvánosan publikál az egyik legnagyobb forgalmú médiumban, az igen.

De amúgy meg tökmindegy most már, hogy mi is volt vagy lehetett volna előtte.

Továbbá a(z általam fejtegetett) problémához sincs nagyon semmi köze annak, hogy közszereplő-e. Legfeljebb annyi, hogy ennek a teljességgel indifferens jelzőnek a rágogatásával továbbra is biztosítani lehet a bő negyedszázados (meg amit még elé gondolunk) sikerességi status quot, elmaszatolva az egészet jól.

De ugye ki s mit szeret.

vundergraf (törölt) 2014.12.21. 12:08:06

@tildy[UK]:

Mert szarul dolgoztál... azért nem.

Akkor sem voltál teljesítőképesebb, mint most.

2014.12.21. 12:09:34

@MolnarErik: Miről beszélsz te szerencsétlen? Nem írtam azt, amit állítasz. Sőt a kérdésedre azt válaszoltam, hogy logikus a feltételezésed. Ha nem beszélsz magyarul, ne magyar blogokon próbálkozz!

A poszt azt állítja, hogy a "Miből telik Orbánnak a tandíjra?" kérdésre logikátlan azt válaszolni, hogy nem is Orbán fizeti a tandíjat. Ez pedig nem logikátlan. Arról, hogy igaz-e, nem írtam.

2014.12.21. 12:10:01

@Mantra Sydol: hanem a NAV-k kell bizonyítania hogy bűnös a pénz!"
Lófaszt, elvtárs.
Egy vagyonosodási vizsgálatnál a NAV akkor is kiszáll, ha névtelen bejelentés érkezik. Vizsgál, megállapít. Ha nincs alapja, fellebbezhetsz. Sok sikert, az eljáró hatóság a megyei NAV....
A NAV nem bizonyít semmit, megállapít, aztán te bizonygathatod, hogy a hasraütésszerű megállapítás valótlan... Őrizz meg minden számlát, ha ajándékot kapsz, legyen befizetve az adó, mert 5 (gyakorlatilag 7) évre visszamenőleg vizsgálhatnak.
Csak egy telefon...éééés....

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 12:10:21

@dr kíváncsivagyok:

"Ezek a szerencsétlen nyomorultak szentet fognak csinálni Gyurcsányból..."

Inkább szent legyen belőle, mint még egyszer miniszterelnök, ahogy a Jóbarátotok gazdái tervezik :)

2014.12.21. 12:12:20

@grundigg: "Miből telik Orbánnak a tandíjra?" kérdésre logikátlan azt válaszolni, hogy nem is Orbán fizeti a tandíjat. "

De, logikátlan. Ugyanis a kérdés nem az, hogy ki fizeti a tandíjat, hanem hogy miből.
Tehát az a válasz, hogy nem Orbán, hamis...

2014.12.21. 12:13:56

@polyvinyl: Tudod, mi különbözteti meg az embert a majomtól? Nem, nem a beszéd képessége....inkább hallgass. Mert ugye nem látsz, nem hallasz, csak beszélsz....

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 12:14:42

@Könnyen elkaptuk, uram!:

"Putyin kétszer feltörölte Orbánnal a padlót (híradás nem sok volt), majd lenyomta a torkán a Paks kettőt?"

Te meg miért nem arról beszélsz, hogy mióta Putyin feltartotta a középső ujját a Déli áramlat ügyében az EU felé, és kedvezményezett helyzetbe hozta gázügyben a törököket, azóta a bolgárok is, meg Merkel asszony is a nyakát töri, hogy kiengeszteljék Putyint és újrakezdhessenek tárgyalni vele? :D

2014.12.21. 12:14:51

@Szúnyog: Kaptál érveket. Chemotox szerű hatással...

anyadmajma 2014.12.21. 12:16:09

@tildy[UK]: Azért nem sikerült, mert ostoba vagy. Meg valószínű a szüleid is azok voltak. Tudod, ma a fidesz szerint aki becsületes és tisztességes, az ostoba és irtani kell. Szóval, ha te családod is egy gerinctelen senkiházi hazaáruló lenne, neked is telne még luxusvillára is, családi összefogásból.
De amíg tisztességes ember vagy, addig ebben a rendszerben mindig is egy senki leszel, annyi fog pár éven belül változni, hogy egy rabszolga senki leszel te is, meg a gyerekeid is. Már ha hazajössz. De ha van eszed, nem jöszz, amíg ilyen szar a helyzet.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.12.21. 12:16:50

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ez az, elvtárs! Ha érveid nincsenek, személyeskedj! Az mindig bejön :DDD

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2014.12.21. 12:18:35

@anyadmajma: hat, ha ostoba dolog gerincesnek, emberinek maradni, akkor jobb is, hogy eljottem onnet. :) ;)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2014.12.21. 12:21:46

@vundergraf: valoban, seggnyalasban es lefele taposasban nagyon sz.rul allt es all a szenam. En csak egy szegeny csaladbol jovo videki lany vagyok csupan a sok kozul. Aki majdnem egyetemre se tudott volna jarni ( na nem a pontszam miatt, hanem anyagi okok miatt) , o jaj, meg a vegen megkapom, hogy azok a gaz amcsik penzelnek engem itt...

anyadmajma 2014.12.21. 12:24:28

@tildy[UK]: Így, van, jól tetted.
Ma Magyarország napról napra szarabb hely. Itt még a polgárháború is egyre jobban lóg a levegőben. Lassan beérik az elmúlt 25 év gyümölcse. Nekünk is meg kell tanulni a demokráciában való élést, és ezt sem adják ingyen.

2014.12.21. 12:25:10

@polyvinyl: Mert nem igaz... ezzel szemben a bolgárok azért váltottak hangnemet, illetve azért magyarázzák a korábbi szavaikat, mert szerződésben vannak az orosszal, és kurvára szeretnék, ha az orosz fél hibájából hiúsulna meg a beruházás...
Egyébként annyira be vannak szarva, hogy nem lesz orosz vezeték, hogy már megállapodások folynak egy észak-déli vezetékről... Bulgária és Románia már leült megállapodni, Magyarország eddig benne volt, most meg se hívták...márpedig egy görög/török-bulgár-román-magyar vezeték lehetővé tenné alternatív gázforrás becsatornázását...
Arab országok, a ciprusi-izraeli gázmező...
Akkor az orosz nagyot fog szívni, mert vagy olcsóbban adja a gázt, vagy kiszorul a gázpiacról....

2014.12.21. 12:25:34

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem túl nehéz felismerni, hogy a kérdésben benne van egy állítás, az, hogy Orbán fizeti a tandíjat. Ezt tagadni egyáltalán nem logikátlan.

wirth6 2014.12.21. 12:26:21

@Könnyen elkaptuk, uram!: A "Nem is Orbán fizeti" valóban nem válaszolja meg azt a kérdést, hogy "Miből telik Orbánnak...", viszont megmutatja, hogy a kérdés értelmetlen. Ebből a szempontból tehát megfelelő felelet.

2014.12.21. 12:27:22

@polyvinyl: Nekem úgy tűnik, hogy érveim nekem vannak . Neked párthatározataid vannak...

Szúnyog 2014.12.21. 12:28:04

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem vagyok sem bérblogger, sem fideszes.
Igen mélyül a meder, bár azon a szakaszon sokkal kevésbé, mint pl. Komáromnál. Mélyre kell tenni a hidegvizes csatornát.
Lehet, Paks -24-nél szivattyúzni kell, sok évente pár nap így is megoldható. (Most kisvíz van, Paks -24 még kb. egy méterrel kisebb, az már egészen extrém.)

sanyix 2014.12.21. 12:29:17

@Szúnyog: "nem vagyok sem bérblogger, sem fideszes."

hahahahahahahahaaaaaaa :DDD nap vicce

2014.12.21. 12:29:33

@wirth6: Miért logikátlan tehát a kérdés? Az lenne a helyes, hogy Ráchelnek miből telik rá. Tudjuk, a saját vagyonából. Ja, nem . A férje kétkezi munkájából. Ha az se, akkor apu fizeti, mint szegény Szíjjártó pubi házát a család....epic...

sanyix 2014.12.21. 12:29:59

@sanyix: Eszembe jut az "én nem az emeszpére szavaztam de..." magyarázkodás

Gyorgy Nagy 2014.12.21. 12:30:25

Én nemakartam elhinni ogy a nyelv nyujtogató volt KISZ titkár dzsipszi de a lányában van egy pár VONÓ !

2014.12.21. 12:31:34

@Szúnyog: A szakértők mást mondanak. De nyilván te jobban tudod....mert a fidesz által megrendelt szakértői jelentés az hazugság, ahol a meder mélyebb, ott magasabb a vízszint, ezt mindenki tudja....
Csak az a baj, hogy nem lehet Paksot a talajszint alá építeni....

anyadmajma 2014.12.21. 12:33:40

@Könnyen elkaptuk, uram!: mér nem elehet? nemá, hogy asimicskának nincs rá cége!

egyenlítő 2014.12.21. 12:48:43

Pedig egyszerű lett volna a magyarázat. Az apukának születése óta havonta 200 CHF-et (mai árfolyamon 52.000 HUF) kellett befektetnie, 6%-os évi hozammal. A 25. szülinapra éppen rendelkezésre állt a 60.000 CHF.

Az ön befektetési tanácsadója ajánlásával :-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.21. 12:54:42

@brumeszkosz: "Ez a mocskos picsa még meg van sértődve mert megmerik kérdezni honnan a faszból telik tandíjra!! Csak nem a mi adóforintjainkból????
Apád egy mocskos tolvaj és te is kis purdé a tőlünk ellopott pénzből rugodozol!!!"

Látod, cigány nélkül ugyanúgy el lehet mondani.

fizetekmegegysort 2014.12.21. 12:59:58

@polyvinyl: tényleg nem érzed, hogy míg az ÖSSZES vezetőtök nyolc éven át rikácsolt, hogy lop a maszop, meg korruptak a szocik, most épp ezek a cuki rikácsolók intézményesítik a korrupciót és pottyan az ölükbe százmilliós vagyonka? Portán söpörgetés? Talán azonak kéne kezdeni, akik a tolvaj kezk levágását ígérték, most meg úgy van sok száz millás vagyonuk, hogy soha nem dolgoztak versenyszférában, csak közpénzből van jövedelmük.

KUHULIN 2014.12.21. 13:02:58

@fizetekmegegysort: Hát azért az is egyfajta versenyszféra. Választásokat kell nyerni. :)

Mr. Waszabi 2014.12.21. 13:42:40

Nah, mit ad Isten, nekem egy nő unokatestvérem véletlenül pont szállodaigazgató a Hilton láncban. Ma már, de nem két éve. Okos, törekvő, a közgáz után a budapesti szállodában kezdett, mint a belső ellátásért felelős igazgató-helyettes. Aztán lett belőle igazgató. 35 éves korára lett szállodaigazgató, majd pár év után nemzetközi szinten foglalkoztatták tovább a láncon belül. Mire 40 lett, sok mindene ráment - magánélet, egészség.
Nos, Orbán Ráhel hol igazgató a szállodaiparban, turisztikában? Mit vezet? Hol bizonyította kivételes képességeit, önálló teljesítményét? Mert gyanítom, hoyg nem egy Stephen Hawking. Amit erről eddig tudok az az, hogy alig hogy elvégezte a közgázt, tanácsadói állást kapott a Magyar Turizmus rt-nél, illetve tán az NGM foglalkoztatja hasonló témakörben. Kérdem, hogy mit tudhat egy olyan ember, akinek zéró gyakorlata van bármiben, de sem kiemelkedő ötleteiről, sem zsenialitásáról soha sehol nem hallott senki? A kérdés költői, ugyanis semmi ilyesmit nem tett le az asztalra. Senkiére.
Ezen kár volna vitát nyitni, hisz, aki zseniális, az a saját útját járja és képes a semmiből, új ötletek mentén saját vállalkozást felröpíteni a magasba. Mint pl. Árvai Péter, a Prezi alapítója. De még sorolhatnám. Ezzel szemben Récsöl meg sem próbálta a piaci szektort, neki sem futott - apja miatt vették fel bárhová, még a Szigethez is. Tehetséges ember sok él a világon - de az átlagos jó képességűek közül, amilyen Récsöl is - csak kevesen kapnak ilyen lehetőségeket. Majd nézzük meg, végül mire viszi. (Borítékolom, hogy korunk Smitt Palija lesz ő, nem több, de ez tényleg a jövő zenéje.)

sanyix 2014.12.21. 13:48:44

@fizetekmegegysort: nem érzi, ezt kár megkérdezni. Azért nem érzi, mert gyurcsány!

apanna 2014.12.21. 13:48:55

@Mérges 1234: "Orbán Ráhel tanulmányi sincsenek rendben, még akkor sem ha a DK-sok többet loptak, lopnak.
"

Férje valamilyen nyereségéből tanulhat. Ennyi. Kötelező az ellenzéknek úgy viselkednie, nyilatkoznia, mint egy alkesznek a sarki kocsma előtt? Értem én, hogy szinte az összes poszt az irigységre épül, de nem értem, hogy lehet ennyi legalja ember az országban. Ha pedig ez a stílus az ellenzéké, akkor én bizony nem akarok ellenzéki lenni, mert szinte szégyenlem, hogy nincs köztük ember, aki szóvá tenné ezt a gyűlölködést...Nem beszélve arról, mit csinálnának ha kormányképesek lennének. Ja kérem, akkor hasonlóan viselkednének, mint a millenáris volt vezetőjével a sitten, még a seggébe is felnyúltak. Kérdem én, erre az aroganciára, bosszúállásra ki lenne vevő?

apanna 2014.12.21. 13:51:54

@alien: " A 444 en kiszámolták"- AKkor most hogy is van az, hogy nincs sajtószabadság? Arról nem beszélve, hogy a 444 .hu amerikai tulajdonban van, félig meddig, nyilvánvaló a támogatás miértje....

apanna 2014.12.21. 13:56:17

@Mr. Waszabi: "Mire 40 lett, sok mindene ráment - magánélet, egészség"- Akkor most életszerűnek kellene lennie, hogy más is belerokkanjon a munkába, elveszítve a családját? nyilvánvaló, hogy az ismerősöd karrierista, és ennyi.

Francnak kell itt irigykedni a másik sikerére, bármilyen módon is jutott hozzá.

vundergraf (törölt) 2014.12.21. 14:03:13

@tildy[UK]:

Ismerek vidéki lányt, aki szintén alig-alig tudta fizetni a diplomáját.... (GAMF info)

Diplomával a zsebében, azonban 4-5 év alatt eljutott a netto 500-600e Ft fizetésig

A kedvese is hasonló vidéki gyerek (Dunaújvárosi fősikola) hasonló bérezéssel.

Ketten havi 1,2 milliót visznek haza.
Számolj mire elég ez :-)

Pedig ccsak suttyó 0. generációs diplomások.
Anya-apa család proltárok...

Szóval, ne sírj... TÉGY magadért!

sanyix 2014.12.21. 14:06:08

@vundergraf: "Számolj mire elég ez :-)" hát 15 millás svájci iskolára tutira nem elég :)

$pi$ 2014.12.21. 14:21:43

Orbán Viktor apja Orbán Győző Bálint többszörös milliárdos. Bányái vannak, nyereséget termelnek, nem is keveset. Közben ez a blog szemforgató módon azt állítja, hogy a pár milliós tandíj nyilván csak közpénzből származhat, merthogy honnan máshonnan.

Nagyon nehezen tudom elképzelni, hogy az egész blogon csak nekem jut eszembe, hogy ez.

Túrós (törölt) 2014.12.21. 14:26:19

@polyvinyl: de te hőzönghetsz a szádban a mostani faszokkal

Túrós (törölt) 2014.12.21. 14:29:49

@jogalany: 4 millió szegényünk? Valamelyik fasz mindjárt megmagyarázza neked hogy nincs mert a múltkor a Westendben sok plázázót látott ergó nincs egy darab szegénysem itten

sanyix 2014.12.21. 14:32:49

@$pi$: az apja is hogyan lett milliárdos? A közvagyon lopkodásával mutyizással. Az egész család "ősi" komcsi tolvajfamília.

Persze hogy köz, és lopott, mutyizott pénzből van, nekik másfajta nincs.

Szúnyog 2014.12.21. 14:35:28

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem értesz hozzá, butaságot beszélsz. Tipikus okostojás, minden lében kanál kommentelő.

sanyix 2014.12.21. 14:37:04

@Szúnyog: tényleg szar dolog amikor a minden lében kanál emberek megkérdőjelezik az állításodat, pedig neked mindig igazad van, ahogy az elvtársaid már mondták sokszor az 50-es években :)

$pi$ 2014.12.21. 14:39:06

@sanyix: "az apja is hogyan lett milliárdos?"

Ez nyilván egy másik kérdés, ennek van értelme.

"A közvagyon lopkodásával mutyizással."

Na igen, ezt kellene bebizonyítani. Addig, amíg nincsenek komolyan vehető bizonyítékok, addig nem vesztegetném rá az időmet.

"Az egész család "ősi" komcsi tolvajfamília."

Dettó.

egyenlítő 2014.12.21. 14:44:40

@$pi$: Sőt, Ráhel férjének családja is nagyon menő. Az egyik traktorukat kétszer is lefotózták, először egy falopás helyszínén, majd Ráhel esküvőjén .-)

egyenlítő 2014.12.21. 14:46:28

@J.W. Booth: A többit már megkeresi ott, magának. Elég sok magyar lány dolgozik Svájcban.

sanyix 2014.12.21. 14:46:37

@$pi$: már bizonyítva van. Egyérelmű, csak meg kell nézni hogy mivel hol, és kiknek a segítségével gazdagodtak :)

Tudod ha pl al capone-ról vagy egy tetszőleges maffiózóról sem kérdőjelezi meg senki miből szedte össze a vagyonát (mert az is egyértelmű volt), akkor az orbán, vagy a gyurcsány família, és a többi mutyiklánét sem ésszerű megkérdőjelezni.

Persze hinni lehet a tündérmesékben.

rezícökkentész 2014.12.21. 14:56:17

Orbán Viktor Úr és az egész családja tiszességesen dolgozott feláldozva mindenét Mugyarország felrivágoztatásáért ha ojan tiszetsséges emberek lennének többen az országban mint ők jobb lenne itt mint svájcban de sajnos itt vagytok ti ballibsi kommunisták akik gudfrend vezetésével ki akarjátok zsiderelni szép hazánkat rezsit emelni csökkenteni a gdpt!!!!!!!!!!!!!!!!!4444!!!

gyerünk hazafiak ne hagyátok magatokat szójjatok be a bolsi csürhének!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.12.21. 14:56:58

@Mr. Waszabi: "Hol bizonyította kivételes képességeit, önálló teljesítményét?"

Anélkül is lehet valaki végtelenül sikeres. Nézd meg, Vitézi Dávidka is mindenféle korább bizonyítás nélkül, és mindenféle családi hátszél nélkül milyen sikerre vitte a békékát, ahol egészen a vezérigazgatóságig kűzdötte fel magát.

Ja... hát... izé...

rezícökkentész 2014.12.21. 15:04:08

Putyin elvtárs és az orosz NÉP pedig Magyarország régi barátya már nemegyszer hoszták el a békét ebbe a hazaárulóktól hemzsegó országba és gázt adnak nekünk hogy csökkenjen a rezsi és segítenek a gdp növelésében Orbán Viktor miniszterelnök Úr tudja mi a jó az országnak a nyugat hanyatlik csak a cia goodfrend bibsi terroristák tartyák fen a hatalmat a jövő a kelet a miniszterelnök Úr ezért nyitott arrafelé és a számok magukér beszélnek Magyarország jobban teljesít nő a gdp és csöken a rezsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

$pi$ 2014.12.21. 15:07:32

@sanyix: "már bizonyítva van."

Nyilvánvalóan nagyon alacsonyra teszed a mércét, amikor az általad nem kedvelt emberek bűnösségére vonatkozó bizonyítékokat vizsgálod. Én nem.

"Persze hinni lehet a tündérmesékben."

Te vagy aki elhisz dolgokat, te vagy, aki elhiszi, hogy xy korrupt. Én nem hiszem el, hogy korrupt és persze azt sem hiszem, hogy nem korrupt. Én egyszerűen nem tudom.

sanyix 2014.12.21. 15:12:33

Ez nem hit kérdése egyszerűen egyértelműen látszik. Tudod amikor hatalomra kerül az új kormány, és hirtelen minden pályázatot a hozzájuk köthető csoportok nyernek, meggazdagodnak a haverok, az nem lehet véletlen, ilyen gyakori és szabályos véletlenek nincsenek. Az korrupció, egyértelműen.
Lehet hülyének nézni az embert, de kilóg a lóláb.

igaz_ember 2014.12.21. 15:27:42

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: bocsi én hagylak:) gőzöm sincs mit akarsz mondani.:) hála a jó istennek.

2014.12.21. 15:36:24

@mikka: "Remélem még 2 ciklusban nem lesz liberális - szocialista ellenzék az országban, aztán pedig soha többé. Isten áldja Magyarországot és mentse meg a magatokfajtától. Férgek."

Ezzel teljes mértékben meggyőztél arról, hogy a kormányod és a maffia pártod nem lopja az adófizetők pénzét és nem teszi tönkre az országot.

2014.12.21. 15:51:25

@$pi$: " Én egyszerűen nem tudom."

Felesleges azzal kérkedned bármelyik blogon, hogy ostoba troll vagy: mindenki tudja. A kormányod meg jól hazavágott a devizahiteleddel, jó kétharmaddal...
Attól még szép dolog kiállni a tolvajok mellett: nemes egyszerűségre utal (olyanra, mint a faék).

$pi$ 2014.12.21. 16:09:31

@Jules Verne: Mi van, megint új nicket kellett csinálnod? Előbb-utóbb mindig kitelik a becsületed, mi?

Le Orme 2 2014.12.21. 16:24:52

A poszt szerzője megbukott érveléstechnikából. És jogi alapismeretekből is. A poszt ezt tanúsítja.

2014.12.21. 16:25:54

@Le Orme 2: Köszönjük, Emese!

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2014.12.21. 18:13:04

@vundergraf: En nem sirok ( kicsit olvass is ne csak nezz, 2 mernoki diplomam van) az egyik szulo 8 osztalyt vegzett csak, masik szulo technikusi, elso diplomas vagyok a csaladban, Oke, 600 ezret otthon nem pakoltam el, annyira nem voltam jol megfizetve.

Ettol fuggetlenul akkor sem futna felevente annyira, mint kedves Rachelnek.

2014.12.21. 18:33:16

Loptok, csaltok, hazudtok, luxusbaloldalaztok, aztán meg meg vagytok lepődve, amikor valaki számon kéri, hogy mégis mindezt miből. De, Orbán Ráhel közszereplő, az apja hetente hordja körbe a médián, ő meg kéretlenül, egy már rég lecsengett ügyben (a vérhülye testvéréhez hasonlóan) nyilatkozatot tesz, hogy ő nem közszereplő. Beszarás ezeknek az urizáló bunkóknak a butasága. Drága Ráhel! Ha kussoltál volna, kevesebb bajt hozol a fejedre (meg apádéra). Attól, hogy épp nektek áll a zászló, még te sem szarsz zöldebbet. Sok sikert a versenyszférában, majd ha nem lesz mögötted apád.

willcox 2014.12.21. 18:45:51

"Tiborcz István tulajdonában álló cég, az Elios Innovatív Zrt. 2014-ben összesen 2,9 milliárd forint értékű közbeszerzést nyert el – ezekből 1,9 milliárd forint értékű szerződést Tiborcz István áprilisi, tulajdonosi visszatérése után kötöttek. A közvilágítás-fejlesztéssel foglalkozó társaság önkormányzati pályázatokon szerepel gyakran sikerrel." NER kompatibilis honfitársaim, ez így rendben van? Ha Gyurcsány közelében történne ilyesmi kitörne a forradalom. Ébredjetek már fel, ennél korruptabb elit még nem volt!

$pi$ 2014.12.21. 18:46:23

@storker: "közszereplő az a személy, aki közhatalmat gyakorol, gyakorolt vagy közhatalom gyakorlásával járó tisztségre jelölték, illetve aki a politikai közvéleményt feladatszerűen alakítja vagy alakította"

Tehát Orbán Ráhel nem közszereplő, csak egy sima celeb.

Triviális dolgokon tudtok hónapokon keresztül rágódni. Roppant lehangoló amúgy.

TizenötmiIIió Magyarok 2014.12.21. 18:54:04

Szanalmas es undorito az mszp. 5 elbukot valasztas utana, 5 SULLYOS KUDARC utan, most mar odaig sulyedt, hogy a miniszterelnok csaladjad tamadja.
Hat ennel lejebb szerintem mar nem lehet sullyedni.

jogalany 2014.12.21. 19:23:07

@dr kíváncsivagyok:
Ha nászajándékot emlegetsz, akkor azt is tudod, hogy azt többnyire a lány apja a lányának, a fiúé a fiának szánja. Így kapott Rachel egy lottó ötöst, igazolt legális 3 milliárdot. Ebből vette az éttermeket és a büfé-kávézót. Ebből hálózatot szeretne. Ezért ment ki tanulni. Nem adnak többet, mint a hazai iskolákban, de mondhatja Putyin gyermekével járt együtt, merthogy Putyin mindkét gyermeke szintén Svájcban tanul.
smittelő csalónk, most már nemzet sportolója is nyert a lottón 3,5 milliárdot, de ezeknek semmi nem elég, véleményem szerint a 2018-as választáson, ha lesz komoly kihívója, a fidesznek már nincs esélye.
Mondhatják, ezt mi nem elkúrtúk (azt Gyurcsány csinálja), hanem elurizáltuk.

jogalany 2014.12.21. 19:25:15

@$pi$:
Azért a magyar közmondások attól igazak, hogy tudsz róluk. És barátjáról családjáról megismerszik a családfő, és fordítva.

jogalany 2014.12.21. 19:31:09

@TizenötmiIIió Magyarok:
A helyzet az, mint a kismacskáknak, a népnek is kezd kinyílni a szeme, lát és ítél. Ez pedig roppant káros a fideszre nézve 1 hónap alatt 900 000 szavazójuk távozott tőlük, ez rekord. És ez csak a kezdett.
Az Mszp már soha nem lehet olyan mint volt, eljátszották, mert akkor is úgy loptak a végén, gátlástalanul, mint a fidesz most. Az Mszp a régi gárdával már lejáratodott, de senki nem meri megmondani nekik az igazat, mint ahogy Orbánnak sem.
Erre a fideszre már én sem tudnék szavazni sem kivéve mikor a börtön tíz éveket kell igenelni.

2014.12.21. 19:56:26

@$pi$: tisztában vagyok vele, pont ez igaz is rá: "aki a politikai közvéleményt feladatszerűen alakítja vagy alakította". neki eddig az volt a feladata, hogy alakítsa. hogy aput a jóságos, aggódó családfő szerepében tüntesse fel. nem tiltakozott soha a közös szereplések ellen, nem tiltotta le aput az esküvőjéről szóló híradások kapcsán. pedig önálló volt már akkor is. csak utána büdös lett a szereplés, amikor kiderült, hogy a közvélemény nem szeretne belőlük Vilmost és Katalint csinálni. van ez így...

Mr. Waszabi 2014.12.21. 20:18:40

@apanna: mellébeszélsz. Szavaimban nem irigység van, hanem kritika. Valóban lehet a lopást, a hatalommal való visszaélést lehetőségnek tekinteni, hiszen az. Az viszont az ember felelőssége, hogy él-e vele. Tisztesség vs becstelenség.
Azért nehogy már én kérjek elnézést, mert nem tartom helyesnek a lopásból, hatalommal való visszaélésekből összeharácsolt "karriert" sikernek - apuka és a férj vonatkozásában sem -, és kritizálom. Inkább az szégyellje magát, aki ezt műveli, vagy követendő példaként védi vagy esetleg csak megpróbálja eltussolni. Látszik az ország sorsán, hogy a korrupció hová juttat egy nemzetet.

TizenötmiIIió Magyarok 2014.12.21. 20:57:15

@jogalany: Azert eleg nevetseges, egy olyan part reszerol, aki a kovetkezo valasztason, mar valoszinu nem jut be a parlamentbe, es folszamolodik, mint az szdsz, azzal szivatni a fideszt, hogy esetleg eppen most nincs meg a ketharmados tobbsege.
Mintha a ketharmad, az valami minimum elvaras lenne egy parttal szembe, nem pedig nemzetkozileg is ritka kulonlegeseg.

wirth6 2014.12.21. 21:04:43

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem csak kétkezi munkával lehet pénzt keresni. Tiborcz vállalkozó, milliárdos árbevételű céggel. Ez alapján teljesen hihető, hogy képesek a tandíj összegét maguk fedezni.

sumes67 2014.12.21. 22:33:34

Istenem! Tiborcz milliárdos bevėtelű cége úgy nyerte a megbízásokat, hogy a volt társa cége írta a tendereket. Hėviz esetében még társak is voltak, csak utána vásárolta ki!
Forrás: nyilvános cégadatbázis+átlátszó. hu

sumes67 2014.12.21. 22:38:11

Segitek még: fideszes városvezetėsek+uniós modernizációs pénz+orbán veje. Elég egyszerű?

jogalany 2014.12.22. 01:16:43

@TizenötmiIIió Magyarok:
Ezek a mutyizások mentek ezerrel az MSzP alatt is.
Remélem az MSzP eltűnik a magyar politikai szinpadról, és követi Őt a fidesz is.
De maradjunk a Rachel gyereknél, akinek papírja van, hogy legális a lottón nyert 3 milliárdja, ebből vett két éttermet és egy büfé-kávézót.
Hogy a papa miből vett szigetet az adrián és 600 millióért yactot is hozzá arra a CIA tudja a választ, hiszen hogy megijedt mikor név szerint megírták a lapok, hogy mely bankárokkal tárgyalt Svájcban.
Ja egyébként Putyin két gyermeke is Svájcban tanul.
Putyin vagyonát a CIA 40 milliárd -ra becsüli.

$pi$ 2014.12.22. 08:53:01

@jogalany: Az ostobaságaiddal telepotyogtatod az összes blogot. Attól ezek még marhaságok maradnak ám...

igazi Ténytár 2014.12.22. 16:21:24

@tralalala: EZERT az álszenten sajaterobol ertuk el KORRUPCIOERT!

"http://nepszava.hu/cikk/1043013-orban-rahel-ferjemmel-sajat-erobol-boldogulunk"

Ja igen...

___________

index.hu/belfold/2014/12/22/megjosoltak_orban_vejenek_gyozelmet/

A szekszárdi képviselők 2012 augusztus 17-én kapták meg az előterjesztést, majd augusztus 21-én már szavaztak is a várostól mintegy 100 millió forintos önrészt igénylő projekt előkészítéséről.
_____________

jogalany 2014.12.22. 18:33:16

@$pi$:
Bűnösök közt cinkos aki néma.
Aki hallja adja át. A nagy titkos szolgálatok sokkal többet tudnak, mint amiről nekünk, fogalmunk van.
Ha magyar újságok leírják, hogy Orbán lánya meglátogatásának ürügyén két xy nevű bankárral találkozott, tárgyalt, ki nem arra gondolna, hogy nem tartja biztonságos helynek az addig ott tárolt pénzecskéjét és gondoskodni akar a saját pénze rejtekhelyének megváltoztatásáról.
Vajon mennyibe kerül egy sziget az adrián? és a rajta lévő két termetes házból az egyik az övé. Egy használtan 600 milliós yacht éves fenntartási költsége minimum 50 millió, egy közeli repülő téren van egy gép, melyről suttogják, hogy O. gépe. Éjjel - nappal őrzik. Sztem ez nem akadálya egy csúnya balesetnek, ha a CIA úgy akarná. Nem azt gondolom, hogy Ő nyeri meg a lottó nyereményeket (milliárdokat), mert attól sokkal többje van kint nekije. De egy smittelő milyen hamar lemondott tőle, szombaton megnyerte, hétfőn le is mondott mindenről. Vagy a lánya, akitól megkérdezték. apádtól mit kaptál nászodra? még nem teljes, ezután fogom megkapni, a válasz, és lőn ahogy elérte a 3 milliárdot a főnyeremény ki is töltötték a nyertes szelvényt (bár ez rendszeresen így ment mindenkinél).
Ház a hegy lábánál, ház a Alpok lábainál, ház a szigeten, lakás a Gellért hegyen mindjárt egy házban kettő is (90 millió/db), éttermek, kávézó, bányák, osztályozók, szőlők, strómanok aki elfelejtették, hogy volt egy milliárdjuk, stb.
Az egészben az a rossz, hogy észre sem veszed, hogy pártoktól függetlenül megy ez már, benne van a rendszer, a rendszerben van a korrupció, és wz így egészében maga a rendszer, holott azt gondoltuk, majd Ők elfenekelik a lopós MSzP-t és rend lesz.
Nem fenekeltek el senkit, átvették a kno-hout és a nemzetet már alárendelték a korrupciónak.

apro_marosan_petergabor 2014.12.25. 21:10:33

@Kaksi Kapitány:
Szép dolog a suttogó propaganda,de ez nagyon gyengére sikeredett.
Kisfiam leülhetsz, egyes.

Kaksi Kapitány 2014.12.25. 21:52:12

@apro_marosan_petergabor: Nekem pedig tetszik kedves tanár úr, még ha tényleg nem is lett olyan jó.

A mondanivalója a lényeg, az hogy milyen üres, másoktól elcsent sablondumával próbálja kábítani az embereket Miss Kennedy. Egy miniszterelnök lányától azért többet várna el az ember...

igazi Ténytár 2014.12.26. 11:59:34

@Kaksi Kapitány: Miért várnál el többet?

A fidesz es aldoktorok, meg plagizator. Úgy tűnik ez az elvárás!

Schmitt, Orbán amire lánya hivatkozott és most ez is...

atlatszooktatas.blog.hu/2014/12/24/a_szegedi_egyetem_uj_kancellarjanak_is_van_kamudoktorija

atlatszo.hu/2013/03/28/aldoktor-vezeti-az-orszagos-zoldhatosagot/

Kaksi Kapitány 2014.12.26. 18:27:18

@egy igazi Ténytár: úgy látszik túl magasra tettem a mércét és elfelejtettem hogy Magyarországon még mindig ex-KISZ-es, meg pitiáner tolvajok és bűnözők seggéből előhúzott politikusok vannak hatalmon...

jogalany 2014.12.27. 14:54:14

@Kaksi Kapitány:
Tudod, ahol egy csaló smittelő még a nemzet sportolója is lehet és elgondolkodnak rajta, hogy nagykövet lehessen, miután kifizették egy lottó 3,5 milliárdos nyereménnyel, ott ahol a korrupció már maga a rendszer, ahol a media sem meri megkérdezni a gazdától, miből vett szigetet az adrián és 600 millós yachtot? miért tárgyal svájcban olyan bankárokkal melyekk pénzmosásban már büntetve is voltak?
Spanyolban a király bukását hozná, ha kiállna büntetőeljárás alá vont családtagja mellett, olaszban még államfőt is bíróság elé visznek, miniszterelnököt elítélnek, pedig azokat is védte a saját holdudvaruk, nálunk meg újabb kitüntetéseket kap aki bizonyítottan csal.

Kaksi Kapitány 2014.12.27. 20:52:02

@jogalany: Nincs alternatíva, tényleg az a probléma.

Nézzünk csak körül mi a választék? Kiöregedett kommunisták, újfasiszták, hitelüket vesztett, hazug, de végleg eltűnni nem akaró vesztesek, külföldi befektetési csoportok által rángatott bábok, cccp pólós bölcsészpojácák, budai sznob hobbiaktivisták, és trafalgare square-en okoskodó sherlock holmes jelmezes "emigráns értelmiségi" majmok a kínálat manapság...

igazi Ténytár 2015.02.04. 10:35:46

@ erveles technika?!

Akkor persze rachelke se aggódott bűncselekményről, fenyegetett feljelentessel, amikor akkor apuka villogott a Putyint masolo felmeztelen nyaralasi pozolgatsaival!

____________
viktoramerika.tumblr.com/post/47326695/reggel-kezdtuk-a-hegymaszasat-eddig-birtam

Plusz a "vicces" képaláírások is pontosan hasonlóak a mostaniakhoz, ami miatt Rachelke beporgott

viktoramerika.tumblr.com/page/2
süti beállítások módosítása