HTML

Why can't we be like us

Be who you are and say what you feel. Because those who matter don't mind and those who mind don't matter.

Friss topikok

Címkék

alaptörvény (1) alfahír (1) alkohol (1) alkotmány (1) álszent (1) angol (1) ATV (1) Aylan (1) Bajnai Gordon (1) Balogh Gábor (1) bank (1) Barátok közt (1) Bayer Zsolt (2) Bencsik Gábor (1) Beppe Grillo (1) Bilderberg (1) blaszfémia (1) bográcsgulyás (1) Bohár Dániel (1) Brian élete (1) buzilobbi (1) Célpont (1) Charile Hebdo (2) CIA (1) cigány (1) cinizmus (1) Clark Ádám tér (1) David Cameron (1) demokrácia (2) demokratikus választás (1) denevér (1) dependent contractor (1) DK (1) dohányzás (1) dongó (1) Dopeman (1) drogprevenció (1) drogszűrés (1) drón (2) Együtt (1) értékelő (1) EU (1) Európa balekjai (1) euroszkepticizmus (1) Fabriczi Kováts Mihály (1) facebook közlemény (1) fasizmus (1) fehérjehalmaz (1) fékek és ellensúlyok (1) Fidesz (8) fidesz (5) finanszírozás (1) foci (1) forrás (1) Forza Italia (1) found footage (1) futball (1) Garibaldi (1) geci (1) gyűlöletbeszéd (1) gyurcsány (1) háború (1) halálozási ráta (1) hányinger (1) hasonlat (1) híradó (2) HírTV (1) hitelezés (1) humor (2) Hypós Feri (1) Ideglelés (1) illiberalizmus (5) Index (1) internetadó (1) irónia (2) istenkáromlás (1) Je suis Charlie (1) jobbik (1) jog (1) jogállamiság (3) József Nádor tér (1) Juhász Péter (1) kábítószer (1) kábítószerfogyasztás (1) KEHI (1) kétharmad (1) kétharmados felhatalmazás (1) Kim Dzsong Un (1) kirekesztés (1) Kisberk Szabolcs (1) kitalicskázás (1) kitiltás (1) kitüntetés (1) Kocsis Máté (1) kommunizmus (1) konzultáció (1) korrupció (2) Kósa Lajos (1) Kossuth tér (1) Kövér László (1) közfelháborodás napja (1) Krasznahorkai Emma (1) Kunfalvi Nóra (1) Lega Nord (1) legitimáció (1) levél (1) liberális (3) liberális detektor (1) liberalizmus (3) lmp (1) Losonczi Kata (1) lovagkereszt (1) magyar foci (1) Magyar Hírlap (1) Magyar Krónika (1) Marie Le Pen (1) MBA (1) melegfelvonulás (1) menekült (1) Mészáros Lőrinc (1) millenáris (1) Monty Python (1) mszp (2) munka (1) munkaalapú társadalom (1) munkajog (1) munkáltató (1) munkavállaló (1) NAV (2) NAV botrány (1) NB1 (1) NBA (1) nemzeti (1) Nigel Farage (1) Norvég Civil Támogatási Alap (1) nyelvtanulás (1) oktatás (1) Olaszország (1) Oliver Stone (1) önkormányzati választás (1) Orbán Gáspár (1) Orbán Ráhel (1) Orbán Viktor (11) összeesküvés elmélet (1) Palvin Barbara (1) párbeszéd (1) parlament (1) politika (6) populizmus (2) pride (1) proli (1) rasszizmus (1) Rogán Antal (1) RTL Klub (2) sajtószabadság (1) segítségnyújtás elmulasztása (1) Semjén Zsolt (1) Silvio Berlusconi (1) Simicska Lajos (1) Skype (1) sperma (1) sportfinanszírozás (1) Svájci magánegyetem (1) Szabó Tímea (1) szatíra (2) Széchenyi Bank (1) Szijjártó Péter (1) Szúcs (1) Tállai András (1) társadalomkritika (1) Taxi (1) teleshop (1) tényfeltáró riport (1) tőke (1) tőkeemelés (1) tüntetés (7) Türr István (1) Tusványos (2) Uber (1) újságírói etika (1) Ukrajna (1) unortodox gazdaságpolitika (1) üzlet (1) Vágási Feri (1) vallás (1) Várady Zsolt (1) véleményszabadság (1) Viber (1) vicc (1) Vida Ildikó (2) WhatsApp (1) Címkefelhő

Rogán Úr, bevallom, ők pénzeltek

Dow Jones 2015.01.12. 10:13

Tisztelt Rogán Úr!

Belátom, hogy igaza van. Ideje tiszta vizet öntetni a pohárba és leleplezni a kormányellenes tüntetések finanszírozóit, még ha érintettként nehéz is a tükörbe nézni. Az emberi jellem sokszor gyenge, könnyedén elcsábul, ha a karvalytőkések kivetik rá hálójukat. Semjén Úr szerint azonban a bűnbánat és vallomástétel segít megtisztítani a lelket a fertőtől, így jobbnak látom transzparenssé tenni a történteket.

Nekem az egyesült-államokbeli Ohio kormányzója és a Thaiföldi Melegek és Transzneműek Közössége utalt tüntetésenként ötezer forintot. Az egyes tüntetések előtt drón segítségével üzenték meg, mit kell kiabálnom – legtöbbször csak olyanokat, hogy „viktátor” vagy „mocskos fidesz”. Magamtól ehhez hasonló sosem jutott volna eszembe.

Bűnömet súlyosbítja, hogy a pénzre nem volt égető szükségem, hiszen a növekedési csoda eredményei engem és családomat is elérték. Mindig van az asztalon marhapörkölt, paprikás krumpli, dobozos sör. A gyerekek vidáman játszadoznak a pulikutyával, miközben az asszony takarít. Az egész ott romolhatott el, amikor a sógorom véletlenül az RTL híradóra kapcsolt. Megfertőzött bennünket a gyurcsányi retorika. Regisztráltam a DK honlapján és másnap levelet kaptam, amiben leírták hogyan lehet tüntetéssel pénzhez jutni.

Ígérem Rogán Úr, mostantól megváltozom. Szakítok a fertőzött ideológiát hirdető háttérhatalmakkal és az Ön hótiszta erkölcseiről veszek majd példát.

Bocsánatért esedezve,

Egy tüntető

Címkék: tüntetés drón Fidesz Semjén Zsolt Rogán Antal DK RTL Klub

140 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://likeus.blog.hu/api/trackback/id/tr357063959

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2015.01.12. 14:30:11

Korábbi állomáshelye Szíria volt, ahol akár személyesen is részt vehetett a százezrek halálát követelő "Arab tavasz" nevű vérengzés kiprovokálásában. Mi is megtehetnénk, amit a nálunk józanabb török, német, orosz, bolíviai, ecuadori, bahreini, venezuel...

Trackback: Így lehet bárkiből gyilkost csinálni, ha te irányítod a médiát és a rendőrséget 2015.01.12. 14:27:08

Észrevetted, hogy az arab testvérpárt NEM gyanúsítottként, hanem végig gyilkosként, sőt mészárosként emlegette a bulvármédia, holott a gyilkosok arcát nem látta senki, a kocsiban "felejtett" útlevél meg vagy létezett, vagy nem? Hol van itt az ártatlan...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2015.01.12. 12:15:30

Mutassuk meg Rogánnak, hogy mi, a tüntető civilek vagyunk azok, akiket keres!

https://www.facebook.com/pages/Mi-finanszírozzuk-a-tüntetéseket/1610037705881836

nnnnnnnn 2015.01.12. 12:26:07

ballibsi humor. elég gyenge.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 12:36:30

Azért kipróbálnám, 2 évig nincs Soros pénz. Kártyavárként omlana össze a maradék.

Nem az ellenzékiség különben a baj, hanem az, hogy olyan ostobaságokat kell állítani ahhoz, hogy megfelelj az ellenzéki létnek, hogy alig van erre hajlandó ember.

Akkor vannak sokan tüntetni, amikor nem a demokráciát kell megkérdőjelezni, harcolni Orbánék antiszemitizmusa és a diktatúra ellen, vagy efféle baromságok, hanem van egy konkrétum, pld. a netadó.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 12:38:24

Ja, arról nem is beszélve, kik mellé kell beállnod egy ellenzéki tüntetésen. Nem a che pólósokra gondolok, bár az is nyilvánvaló, az átlagember ezek mellé sem áll szívesen.

kvadrillio 2015.01.12. 12:55:33

Belpolitikai vaktöltény a korrupcióellenes harc
2015.01.09 13:15

A Demokratikus Koalíció újra benyújtja az Országgyűlésnek a 2007-ben elfogadott, a közpénzekből adott támogatások átláthatóságáról szóló korrupcióellenes törvényjavaslatot. A párt ügyvezető alelnöke egy csütörtöki sajtótájékoztatón jelentette ezt be. Molnár Csaba kifejtette, hogy jelenleg átláthatatlan a pályázati pénzek elosztása, a politikusok és családtagjaik hatalmas összegekhez jutnak hozzá az uniós pályázatokon keresztül.

Hídfő.net.ru | Molnár Csaba

Molnár szerint a törvényt 2007-ben az Európai Bizottság a kontinens legszigorúbb összeférhetetlenségi törvényének nevezte, emiatt törölte el az Orbán-kormány 2010-ben, hogy az uniós pénzek a kormánypárt tagjaihoz és családtagjaikhoz vándoroljanak.

NAHÁT ????? akkor ezért nyomorog az ország fele !!!!!

sas70 2015.01.12. 13:13:36

@♔bаtyu♔: Soros annak adja a pénzét akinek akarja! Senkinek, semmi köze hozzá!
Te is adhatsz, bármelyik szervezetnek és mindenkinek kuss van!
De amikor az adófizetők pénzét osztogatják ellenőrzés nélkül és közben útdíjat vetnek ki az utolsó kátyúra is mondván: kell az állami bevétel, akkor kurvára nem mindegy, hogy ki dönt, milyen alapon és ki, kik kapják a pénzt!

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 13:13:55

@kvadrillio: Érdekes, e törvény megvolt, mégis akkor hogyan sikerült csak a 4-es metró pénzéből ellopni valami 1.7 milliárdot?

Ugyanis e miatt állt a dolog vagy négy évig és ezt fizette ki Tarlós (a magyar adófizető), hogy végre befejezhessék.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 13:18:02

@sas70: A nagy lófaszt, ha te összeegyeztethetőnek tartod a demokráciával, hogy külföldi államok, szervezetek pénzeljenek politikai csoportokat, akkor nálad nagyon nagy a gond.

A példa amit felhozol, pedig tök más kategória, az egyikkel nem igazolhatod a másikat.

Nem Soros pénzéből kell hatalomra jutni, hanem megfelelő társadalmi kérdések és válaszok felvetésével.

sas70 2015.01.12. 13:25:13

@♔bаtyu♔: Leszarom, hogy Soros mit csinál a pénzével, még akkor is leszarom ha DJ. Gyurcsányt pénzeli belőle!
Szerinted az rendben van, hogy mutyiban a magyar adófizetők pénzét, ellenőrizetlenül költik?

2015.01.12. 13:35:12

Most büdös a Soros pénze. De amikor Orbáncnak és bandájának jött amcsiból a guru zsozsója az jó volt ?

De semmi mást nem kell csinálni kürtöskalácsképü Tóni, mondjuk hogy a CÖF pénzét kölcsönadta a tüntetöknek.
Igaz, az ingyen buszozás és az ebéd, valamint az 5 rúgó az nem jött, de ami késik, az előbb utóbb bejön !

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.01.12. 13:38:11

@♔bаtyu♔:

Össze-vissza kevered a külföldi államok állami, magánszervezetek meg alapítványok magánpénzét, jelezném egyikhez sincs semmi közöd se neked, se rogánnak. Remélem, segítettem.

A megfelelő kérdésfeltevés valóban nagyon fontos, a tüntetők legalább egyet, jelesül a korrupciót meg is fogalmazták, rogántóni mindjárt alá is állt illusztrációnak.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.12. 13:40:01

Viccelődni lehet, de a tény tény marad: a Norvégiai Köztársaság és a Soros Alapítvány nélkül negyedennyi tüntetés lenne.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 13:41:12

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Te azt jelzel amit akarsz, kurvára nincs jelentősége.

Tudod amíg Demszkyék is ott csápolnak veletek, addig csak körberöhögtetitek magatokat.

Függetlenül attól, hogy Tóni mennyire korrupt.

csak egy néző 2015.01.12. 13:43:02

@♔bаtyu♔:
Mondjuk melléd egy normális ember is csakbefogott orral állna. Kiskancsó, miért a Soros lóvéjáért aggódsz, miért nem te pénzedért, amikor a kivonul a birkamenet, buszoztatással, napidíjjal stb?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.01.12. 13:45:34

@♔bаtyu♔:

Csak demszky jelenleg magánemberként kínos, tóni meg kormánytényezőként korrupt.

Nem mintha azt várnám, hogy felfogod a szituációt.

Netuddki. 2015.01.12. 13:46:55

@♔bаtyu♔: Váháháh! Szerinted azért tüntetnek magyar és adófizető állampolgárok az üresfejű tolvaj gazdáid "ellen" mert külföldről pénzelik őket, hogy tüntessenek? Ki kell hogy ábrándítsalak, ez a legnagyobb önámítás amit csak a fideszesek SAJÁT magukkal szemben elkövethetnek. Lelki szemeim előtt megjelenik ahogy az orbán a rogánnal szemben ül a kanapén és hülyén néznek ki a fejükből:
- Bazmeg, ezek ellenünk tüntetnek?
- Főnök, lehet valamit lqrtunk?
- Tóni bazmeg, ezt a szót nem akarom többet hallani! Szerintem nem is ellenünk tüntetnek hanem a külföld pénzeli őket.
- Ha te mondod főnök. Ne nyújtsak be valami törvényjavaslatot az elszámoltatásukra?
- Hu de jó ötlet! Hu de jó! Tóni! Hó végén jelentkezz a pénztárba!
- Főnök, tölthetek még egy kupicával?
- MEGJÖTTEK A, MEGJÖTTEK A FEHÉRVÁRI HUSZÁROK...

Netuddki. 2015.01.12. 13:48:40

@maxval bircaman szerkesztő: Sőt birka! Te állat te! Ha a gazdáid nem lopnának akkor semekkora tüntetések nem lennének B+!

csak egy néző 2015.01.12. 13:49:20

@maxval bircaman szerkesztő:
"maxval bircaman szerkesztő · bircahang.org 2015.01.12. 10:11:33

"Viccelődni lehet, de a tény tény marad: a Norvégiai Köztársaság és a Soros Alapítvány nélkül negyedennyi tüntetés lenne."

"maxval bircaman szerkesztő · bircahang.org 2015.01.12. 10:1
Ez így igaz. Nekem pl. olyan magas az IQ-m, hogy az gyakorlatilag mérhetetlen. Viszont ez soha semmi hasznos tevékenységben sem segített az életben."
Monja ezt ez a zseni kategóriába tartozó bulgáriába disszidált lúzer. Bravó.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.12. 13:54:09

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

A tüntetések oka a magyar külpolitika, ezért szervezik őket külföldi hatalmak.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 13:55:48

@csak egy néző: Homokos barátom, Soros a demokráciába avatkozik bele, a békemenet pedig nem.

Kiskancsó, így hív a szerelmed:)))))

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.01.12. 13:56:45

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:

Legalább a kétdekás Unicumomat, amit a tüntire vettem ijedség ellen, kifizethették volna a norvégok.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.01.12. 13:58:58

@♔bаtyu♔:

Ezeket a Központból kapjátok az eligazításon, vagy magatoktól vagytok ekkora faszok?

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 13:59:18

Úgy tűnik, hogy a mélydemokraták szerint teljesen rendben van, hogy külföldi szervezetek pénzelnek magyar szervezeteket, amelyek célja a hatalom átvétele.

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ezt te sem gondolhatod komolyan. Ha nem lenne tüntetés egyáltalán ki beszélne a ballib ellenzékről? A pénzeléssel pedig lehet viccelődni, nyílván nem a tüntetőknek fizetnek, elég ha eseményeket szerveznek és pártokat, blogokat, stb. tolnak pénzzel.

sas70 2015.01.12. 13:59:24

@maxval bircaman szerkesztő: Sőt éljenzés lenne, mert az emberek szeretik az útadót, a korrupciót, a tarfik mutyit, az usából kitiltott kormányembereket, a vasárnapi boltbezárást, a tranzakciós adót, a kamatadót, telefonadót, a 27%-os ÁFÁ-t, drogtesztes pisilést ... stb.
Éljeneznek Orbánvezérnek, de szigorúan csak otthon, mert tüntetni nem mennek idegen pénzeken! Orbán és Putyin képe mindenkinek a falán lóg a NER-el együtt és esténként ezekhez imádkoznak elalvás előtt. A kellően hű embereknél még egy példány is van a soha nem módosított, gránitszilárdságú alkotmányból és hozzá, bekeretezett illiberális kötcsei beszéd is!

Netuddki. 2015.01.12. 13:59:39

@♔bаtyu♔: Nem értem a problémádat. Ha a külföld pénzeli a tüntetéseket akkor folyik befele az országba a pénz, gyarapodik az ország. Ellenben a birkamenettel az orbán kormány csak egyik zsebből a másikba rakosgatja a pénzt, semmi gazdasági haszna nincsen.

Muhaha!

Shopping 2015.01.12. 14:05:02

A Rogán Tóni csak azért találta ki ezt a baromságot, hogy elterelje a figyelmet saját magáról. A nála elsikkasztott milliókról.

Netuddki. 2015.01.12. 14:05:35

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Oszt te azt lengyelből honnan tudod miért is tüntetnek itt az orbán "ellen"?

De máshogy is feltehetném a kérdést. Mi köze van a külföldnek és az ő pénzének ahhoz, hogy a fideszes vezetők korruptak és tolvajok?
Vagy ha a rogántoncsiék bagóért és némi baksisért adnak el belvárosi ingatlanokat, erősen megkárosítva az önkormányzatot és az államot, akkor már ezért tüntetni se lehet, mert ti bedobtátok a barbatrükköt, hogy a külföld pénzeli a tüntetőket? He?

(A kérdések csak költői kérdések voltak, rávilágítva a logikátok erkölcsileg kifogásolható pontjára.)

sas70 2015.01.12. 14:06:02

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Pedig hasznuk is lehetne, lelegelhetnék a parlagfüvet, az arra adott 1%-on úgyis mást vettek!

Netuddki. 2015.01.12. 14:08:52

Ja, hallottam valami fideszreklámnak a végét a Kossuthon. Valamit megköszöntek a NÉPNEK? Az elejét sajnos nem értettem mit is. A zavartalan tolvajlást? Vagy mégis mit?

Netuddki. 2015.01.12. 14:09:40

@sas70: Az a birca munkaköri kötelessége...

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2015.01.12. 14:10:12

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Mert Soros nélkül a netadót a székely-himnuszt énekelve fizetnéd be, és az autópályamatrica gyűjteményeddel együtt bekeretezve akasztanád az orbánviktor poszter mellé.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 14:10:19

@Shopping: A dolog a kurucon amúgy elég régen téma.

Netuddki. 2015.01.12. 14:11:38

@sas70: Na ja, persze, hogy van a zalkotmányból. Meg kellett venniük árleszállítva mert különben egytől-egyig a kerényin rohadt volna mind.

sas70 2015.01.12. 14:11:45

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Te ezt nem érted! Az a pénz amit ők lopnak el, az nem a gonoszmultikhoz megy, nem extraprofit lesz belőle, hanem igaz magyar mangalicakolbász. Igaz a tóniknak is csurran-cseppen, de hát az nekik jár, hogy legyen miből családi összefogást csinálni, ha a csemete úszómedencét akar, meg tetőkertet. Mert egy 10 éves NER-gyereknek már jár budai villa pár milláért, különben, mit érne az a gyerek!?

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 14:11:52

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ja, szerintem te a 45-ös és az 56-os orosz bevonulást legalább ennyire ütős érvekkel tudtad megmagyarázni.

Csak akkoriban kötelező volt helyeselni.

Netuddki. 2015.01.12. 14:12:14

@♔bаtyu♔: A kurucon bazmeg? A kurucon? Muhaha!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 14:13:33

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Ez valószínűleg a kutatók jobban tudják.
politologia.tk.mta.hu/uploads/files/PRTK2014.pdf
Bármi ellen lehet tüntetni, - ez nem a liberális kánaán, ahol ugye simán betiltottak tüntetéseket - csak nem kell megsértődni, hogyha valaki nevén nevezi a támogatót.
A külföldi támogatáshoz az érintetteken kívül senkinek semmi köze, csak elég hülyén jön ki, ha ez esetben demokratának meg civilnek hívják magukat.

sas70 2015.01.12. 14:13:33

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Hát annak a szegényembernek is élnie kell valamiből, a helyettes államtitkári minősített sarzsin kívül.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 14:14:40

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: Ezt azért gondolod rólam, mert nem a te szarságodat fújom?

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 14:19:32

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Hol te ostoba, ha egyszer az indexen tabutéma.

Most szedték elő, de most is kb. olyan kontextusban, hogy Soros az jó, Orbán az rossz mert bántsa a civileket.

Szóval ahogy te szereted b+.

Netuddki. 2015.01.12. 14:20:40

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Attól, hogy mondogatjátok még nem biztos, hogy így is van.
Ami viszont tény az például a szíjjártó luxusvillája a papa kartellezéséből, a kósa 20%-a a debreceni sportcsarnokból, a rogán "dr.ötker." toncsi ingatlanmutyijai, és még sorolhatnám de minek? Úgyis mindenki tudja...

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 14:22:45

Lám ilyen eszesek vagytok ballibsik. A nemzeti.netről kell megtudnom, hogy a kormány bevezette a naplemek adóját. Miközben minden része újrahasznosítható.

Iylesmiket kell nyomkodnotok, nem olyan marhaságokat, hogy diktatúra van és akkor talán Soros lóvéja nélkül is megmaradnátok.

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 14:24:58

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Igen, baszott nagy mázlijuk van, hogy nem valami ballibsi kormányzat van.

Netuddki. 2015.01.12. 14:25:23

@♔bаtyu♔: Ostobenkó fidesszimpatizáns lobbikos! Véssétek jól az észbe! Qrvára nem érdekel ki támogatja a tolvaj banda ellen tüntetőket! A cél a fontos nem az, hogy hogyan lehet elérni. De ezt ti is nagyon jól tudjátok, és alaposan be is csokiztatok tőle a rogán haverotokkal együtt. De így is van rendjén a megélhetési politikusbűnözők tartsanak csak szépen a nép haragjától! Ha e miatt már kevesebbet lopna, már megérte.

Netuddki. 2015.01.12. 14:26:24

@♔bаtyu♔: Bajjibsi! Bajjibsííííí! Dedós hülyegyerek! Muhaha!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 14:29:27

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
"nem érdekel ki támogatja a tolvaj banda ellen tüntetőket! A cél a fontos nem az, hogy hogyan lehet elérni." De a Jobbik az gáz mert őket ugye az oroszok pénzelik.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 14:31:06

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ilyen korrupciónál simán össze kéne hoznotok mindenféle külföldi pénz nélkül is többtízezer embert. Nem lehet, hogy a balos pártok nem kellenek a választóknak Orbánék minden hibája ellenére sem?

♔bаtyu♔ 2015.01.12. 14:31:07

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ja, hogy civilt kell már mondani?

Nekem te már örökké ballibsi maradsz faszfej:))))

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.12. 14:35:19

@sas70:

Korrupt Fidesz és korrupt ballibek - ez jelenleg a választék. Tetszik, nem tetszik, a magyar kiválasztja akisebbik rosszat, a Fideszt. Ez van.

csak egy néző 2015.01.12. 14:37:41

@♔bаtyu♔:
Szólíthatlak kisköcsögnek is, ah az jobban tetszik, vagy csak simán baromarcúnak.

csak egy néző 2015.01.12. 14:39:36

@♔bаtyu♔:
Ja apropó, ósszekeversz valakivel. A homokos barátod az valaki más lehet.

csak egy néző 2015.01.12. 14:49:51

@maxval bircaman szerkesztő:
Neked akinek olyan magas az IQ-ja, hogy a világ mai állása szerint mérhetetlen, áruld már el, hogy amikor még nem volt ilyen mérhetetlen magas, hogy mit követtél el, hogy menekülnöd kellet az országból a zsaruk elöl az országból és ráádásul még a térképed is rossz volt, hogy a vadregényes Bulgáriába sikerült disszinálnod?

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 14:57:05

@csak egy néző: Mi lenne, ha egyszer a mondanivalóját próbálnátok megcáfolni?

sas70 2015.01.12. 15:04:39

@maxval bircaman szerkesztő: Ez nagy tévedés, minőségben és a megjelenési formájában is óriási a különbség. És már bebizonyosodott, hogy nem a fidesz volt a kisebbik rossz, sőt sokkal rosszabbul kormányoznak, mint a szocik. Pedig én is azt hittem, annál már nehéz rosszabbul!

Kim Dzsong Un 2015.01.12. 15:10:22

Nem téged pénzelnek, hanem a szervezőket. Te csak egy kontraszelektált, hőbörgő, liberális barom vagy, akit terelnek. Egy hasznos idióta.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 15:11:21

@csak egy néző: Mert akkor talán nem járatnád le magadat válasz hiányában az állandó személyeskedéssel.

Szelid sunmalac 2015.01.12. 15:12:30

@♔bаtyu♔: Ez egyebkent annak fenyeben kulonosen gyonyoru, hogy a bajszos elnokunk kulon sajtotajekoztatot hivott ossze, ohgy bejelentse, ujabb kornyezetvedelmi igazgatosagot hoz letre, mert annyira sziven viseli a kornyezetvedelmet.

samcro 2015.01.12. 15:23:42

Gyárekek, ölitek itt egymást. Nem veszitek észre, hogy nem mi (alias a nép) vagyunk egymás ellenségei, hanem a politikusok a mi ellenségeink. Szépen összeugrasztanak bennünket, jól megosztanak, öljük egymást, ők meg pártfüggetlenül sütögetik a saját pecsenyéjüket.

műproli 2015.01.12. 15:34:58

Niccsen már itt szabaccság!El nyómják a véleményeket!!Nekem nincs is véleményem de azt nattyon el nyomják!!!Ezér vagyok ijen nyomtt!!!!Mer a ZORBÁN!!!!!!

2015.01.12. 15:37:47

Amikor a CÖF-t tömték közpénzszázmilliókkal, akkor valahogy kurvára nem ugatott Rogán. Most, hogy kiderült, nagyobb geci, mint amekkorának látszott, nekimegy a népnek.
Először tessék elszámoltatni a békemeneteseket, és ha ott minden az utolsó fillérig rendben van, akkor lehet baszogatni másokat, ha nincs, akkor meg lehet eltakarodni a jó büdös francba.

baldoc 2015.01.12. 16:03:12

@maxval bircaman szerkesztő: "Korrupt Fidesz és korrupt ballibek - ez jelenleg a választék. Tetszik, nem tetszik, a magyar kiválasztja akisebbik rosszat, a Fideszt. Ez van."
Miért hazudik??
Kisebbik rossz???
Nagyságrendekkel nagyobb a Fidesz korrupciója!!
Egy példa: az V,ker.-ben 51 millióért eladott önkormányzati épületet 423 millióért árulják a PIACON!!!Érti, 8x-os ár!2006. óta 1000 eladás volt Rogánéknak.
Hunvaldot 3 év előzetes után egy jogosulatlan lakáskiutalásért ítélték el végül.
Magának ez a kisebb??

kalandfereg 2015.01.12. 16:03:48

Dk emlitese miatt nem lajkolom facsen. Amugy kiraly.

csak egy néző 2015.01.12. 16:08:45

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Nem tudom, hogy kinek a nemiszervét tisztelhetem benned védőügyvéd úr, hogy anélkül, hogy valaha is szóltam volna hozzád, hogy kioktass a személyeskedés mibenlétéről, anélkül, hogy ismernéd a birkával folytatott eddigi diskurzusainkat. Te, aki ilyen mondatot ír le, nem hiszem, hogy van alapod másokat bírálni.
"Hogy ki a demokratikus, azt majd én demokratikusan megmondom:)"
Vajon az itt föcsögő, qrva anyázó, libsiző, zsidozó "kormánypárti" kommereket is kioktatod.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.01.12. 16:08:48

@♔bаtyu♔:
van amiben egyetértek veled, pld. a napelemek termékadója, stb., de:
- a Soros akkor igaz magyar, ha OV-t taníttatja
- egy amerikai magyar közösség akkor magyar, ha a CÖF-öt pénzeli
- egy romániai magyar akkor magyar, ha a FIDESZ-re szavaz
- az igazi magyar az aki természetesnek veszi, a komcsik szétloptak mindent, akkor ő is szétlophat mindent, mert a sok hülye 2/3-t biztosított neki
- az igazi magyar az, aki OV lelki támaszaként azt nyilatkozza: nem az probléma, hogy most az Öveges program örve alatt hülyére lopták magukat, hanem az, hogy a Gyurcsány írta ki!
Ha egy kicsit átgondolnád a mondanivalód, sokkal több dologban érthetnénk egyet.

Üdvözlettel, egy -fentiek szerint - nemmagyar,libsibolsi,.....de gondolkodó zembertelen.

baldoc 2015.01.12. 16:12:03

@maxval bircaman szerkesztő: Miért hazudik??
Akik elmentek szavazni, azok 44%-a, ÉRTI 44%-a választotta a Fideszt!!
Ez a nagy többség??
Maga egyáltalán tanult matematikát??
Vagy csak faiskolája van??

ZSírfeka 2015.01.12. 16:13:05

Szép napot.
Egy kérdés: a fidesztrollok miért igyekeznek megmondani, mi tetsszen, és mi ne tetsszen azoknak, akiknek tele a puttonya a félrekezelttel, és a tolvaj bandájával?
Az országban jelenleg kb. bő 1.000.000 ember szavazna a fideszre. Ez annyit tesz, hogy csak minden 10. ember nevében beszél a kezelésre szoruló, mikor Magyarország nevében beszél. Még ha kétmillió embert pénzelnének a külföldiek, a többi hatmillió magától, teljesen ingyen is erszényt csinálna a drága jó frusztrált vastagbeléből. ( A közel egymilliónyi lábbal szavazó menekültet ne említsük, bár a zömük szívesen beállna cserzeni a pacalt.) Jómagam sem kaptam pénzt, ismerőseim sem, csupán tele van a pisztolyunk az ötletelő kormányzásból, meg abból, hogy többet loptak az emúttnégyév alatt vagy 10x, mint az emúttnyócévben a másik tolvaj banda.
És igen: a tóni kezdhetné a CÖF-el, a csupa civil pénzből gazdálkodó jellemes "úriemberek" gyülekezetével.

csak egy néző 2015.01.12. 16:13:33

@maxval bircaman szerkesztő:
Minjárt gondoltam, hogy nem a zsaruk kértek fel, hogy jobb, ha elhúzol innen, én arra lettem volna kíváncsi, hogy mit követtél el, úttörőként, vagy kisztitkárként?

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.12. 16:17:04

@baldoc:

S hányan választották a második és a harmadik pártot? 44 %-nál többen?

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 16:17:06

@csak egy néző: Ugye azt is megnézted mire ment válasznak az ominózus mondat. Gondolom azt már nem másolod be ide.
Elárulom: egy olyan aggódó demokratának válaszoltam, aki azt fejtegette, hogy kiket kell kirekeszteni, mivel szerinte nem demokratikusak.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2015.01.12. 16:18:51

@csak egy néző:
".....bulgáriába disszidált lúzer"
a birkákat hajtják és nem disszidálnak.Nagy szarba lesz, mert ha végzett a Bolgár legelőkkel, ott a tenger! Úszni meg nem tud.
De azért ezt ne mondd meg neki.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.12. 16:18:56

@csak egy néző:

Nem voltam KISZ-tag. Amit elkövettem úttörőként, az már elévült.

Sir Galahad 2015.01.12. 16:22:19

Ha a külföld nem pénzelné a tüntetéseket, nyilván akkor is lennének, ebben igaza van az egyik oldalnak - legfeljebb jóval szerényebbek volnának. Ugyanakkor azt kár tagadni, hogy e célból jönnek külföldi pénzek. Az ATV-n az egyik szervező ezt el is ismerte, márpedig az a csatorna nem kormánypárti. Személy szerint ennek a külföldi beavatkozásnak nem örülök, Amerikában például, ha jól tudom, az ilyesmit nemzetbiztonságra veszélyes ügyként kezelnék.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 16:22:40

@csak egy néző: Jah, zsidózás nem volt, te írtad le először, egymás ordenáré szidása sem, amíg meg nem érkeztél (Kiskancsós hozzászólás)

baldoc 2015.01.12. 16:23:10

@maxval bircaman szerkesztő: Maga nem birka , hanem ÖKÖR!!!
100 szavazóból 44, az többség vagy kisebbség???
Na, na próbálja meg szépen lassan!
Nehogy elrontsa!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.12. 16:24:14

@csak egy néző:
Megtaláltam neked, de felőlem személyeskedhetsz továbbra is, ebben jónak tűnsz.
"Tűnjenek el és egy új választást kell kiírni, de csak a demokratikus pártok részvételével"
Erre válaszoltam:
"Hogy ki a demokratikus, azt majd én demokratikusan megmondom:)"
Egyéb?

baldoc 2015.01.12. 16:29:29

@Sir Galahad: Ön szerint kormánypárti tüntetéseket magánpénzből vagy közpénzből finanszírozzák??
Ha közpénzből, akkor a nem fideszesek pénzéből is??
Ez nem zavarja??

Sir Galahad 2015.01.12. 16:31:35

@baldoc: Azt beszélik, közpénzből is, bár bizonyítékot erre még nem mutatott be senki. Ha igaz, természetesen ennek sem örülök, bár az ország szuverenitására kisebb kockázatnak gondolom, mint a külföldi beavatkozást.

csak egy néző 2015.01.12. 16:33:24

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Tudod jól, hogy a zsidózást, anyázást , libsizést nem konkrétan erre a bejegyzésre gondoltam, de, ha neked csak velem van bajod, akkor sajnállak.
Egyébként pedig, akiknek írok, azoknak a saját stílusukban szoktam.
Egyébként pedig le is szakadhatsz rólam, ha nem tetszik, akkor lépj tovább és majd akkor oktass ki, ha hozzád szóltam.

empoftla 2015.01.12. 16:36:03

@maxval bircaman szerkesztő: "A nagy többség nem így látja."
Így van. És a nagy többségnek mindig igaza van ha velem értenek egyet!

baldoc 2015.01.12. 16:38:16

@Sir Galahad: Szóval inkább egy jó kis NEMZETI diktatúra, mint egy KÜLFÖLDI felszabaddító!!

Sir Galahad 2015.01.12. 16:51:22

@baldoc: A jelenlegi országvezetést nem tekintem diktatúrának. Ha az lenne, egyáltalán nem lennének tüntetések. A történelmi példák alapján egyébként ha idegen ország avatkozik magyar belügybe, abból felszabadítás nemigen származik. Ők a saját érdekeiket igyekeznek érvényesíteni, nem a magyarokét. Azt csak mi magunk próbálhatjuk meg.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.12. 16:52:00

@empoftla:

A demokráciában a többség szava számít. S tök mindegy, hogy igaza van-e vagy téved a többség.

kvadrillio 2015.01.12. 17:18:37

A VASÁRNAPI PLÁZABEZÁRÁSOK MIATT KIRÚGOTT TÖBB MINT 500 TESCO DOLGOZÓ FIZETÉSÉT A KDNP FOGJA EZENTÚL FOLYÓSÍTANI !!!

kvadrillio 2015.01.12. 17:28:19

Keresési javaslat: A NORVÉG PÉNZEK SOROS ALAPÍTVÁNYNÁL LANDOLTAK
Keresési eredmények

Soros-minta, norvég minta | Magyar Hírlap
archivum.magyarhirlap.hu/soros-minta-norveg-minta
2014. jún. 5. - Jeszenszky Gézának a „Norvég Alapokat érő kormányzati ... A külföldi pénzek nagyrészt a ballib ellenzéknél,azok alapítványainál,szervezeteinél landol. ... CÖF vagy CÖKA vagy hasonló "polgári" szervezetnél landolt, nem?
Titkolja a Soros-kapcsolatot a Norvég Civil Alap | Válasz.hu
valasz.hu/itthon/titkolja-a-soros-kapcsolatot-a-norveg-civil-alap-100882
2014. jún. 18. - Kedves meghívó érkezett a Norvég Civil Támogatási Alaptól. ... róla, nem ellenzéki fészkeknek osztják a pénz, hanem valódi civileknek. ... ki a zsűri, és a teljes összeg harmada Soros-kompatibilis közéleti műhelyeknél landolt.
Soros félmilliárdot adott Orbán ellenfeleinek | Válasz.hu
valasz.hu/itthon/soros-felmilliardot-adott-orban-ellenfeleinek-67174
2013. aug. 14. - Noha a Soros György nevével fémjelzett alapítvány 2007-ben bezárt ... ki a zsűri, és a teljes összeg harmada Soros-kompatibilis közéleti műhelyeknél landolt. ... Exkluzív összeállításunk a Soros- és a Norvég Alap-pénzek ...
Norvég pénzek elosztása: vaskos büntetőügy lehet belőle ...
pestisracok.hu/norveg-penzek-elosztasa-vaskos-buntetougy-lehet-belole-...
2014. okt. 22. - Portálunk információi szerint a norvég pénzeket osztogató magyar konzorcium ... soros.hu. Az Ökotárs Alapítvány folyamatos jelleggel, összesen mintegy ... Mi több, a Föld Napja Alapítvány bankszámláján is landolt 22,4 millió ...
Index - Belföld - Soros György tartja ki a civil ellenzéket
index.hu/belfold/2013/08/.../soros_gyorgy_tartja_ki_a_civil_ellenzeket/
2013. aug. 14. - A Heti Válasz emlékeztet arra, hogy Soros György 2007-ben bezárta ... kvázi közpénzközvetítőként” működő pénzalapnak tartja a Norvég ... A 3,5 millió eurós összeg harmada landolt a lap szerint „Soros-kompatibilis közéleti ...
hvg.hu - Norvég Civil Támogatási Alap (NCTA)
hvg.hu/cimke/Norvég_Civil_Támogatási_Alap_(NCTA)
Csúszik a Kehi a norvég pénzek vizsgálatával, és tudják, ki tehet róla? ... Kiderült, hogy a civilek Soros György alapítványaihoz, illetve a Norvég Civil Támogatási ...

EZEKET A PÉNZEKET NEM AZ ALAPÍTVÁNYOK...ÉS EGYÉB FASZSÁGOK KAPJÁK, HANEM AZ ORSZÁG !!!!!!!!!
A TÁRSADALOM JOBB ÉLETSZÍNVONALÁNAK BIZTOSÍTÁSÁRA !!!!!

nem az alapítványok lenyúlására !

a fél orszég nyomorog, az al,apítványok vezetői meg kaszinóznak ezekből a pénzekből !

nem kellenek az al,apoítványok !
NEM KELL 100 EZER ALAPÍTVÁNYT !

kvadrillio 2015.01.12. 17:30:41

MENNYIT IS, HÁÉNY MILLIÁRDOT IS KASZÁLHATOTT SOROSBÁCSI AZ ÖSSZES VOLT COCILISTA ORSZÁG ALAPÍTVÁNYAIN KERESZTÜL LENYÚLÁSILAG ?????????????????????????????????????

Pop40 2015.01.12. 19:01:30

@Sir Galahad:

" A jelenlegi országvezetést nem tekintem diktatúrának. Ha az lenne, egyáltalán nem lennének tüntetések."

Látom, nálad is a svájci demokrácia után egyből az é-koreai típusú diktatúra jön, a kettő között nincs semmi átmenet.
De jó ez így, fekete-fehér, más színekkel ne is foglalkozz, meg ne zavarják a világképed.

Pop40 2015.01.12. 19:10:49

@♔bаtyu♔:

"Nem az ellenzékiség különben a baj, hanem az, hogy olyan ostobaságokat kell állítani ahhoz, hogy megfelelj az ellenzéki létnek, hogy alig van erre hajlandó ember. "

Mint például olyat, hogy "Magyarország jobban teljesít"?
Vagy hogy dübörgünk, csak a csúnya nemzetközi erők támadják az országot?
Esetleg azt, hogy mi nem lopunk, csak néha elfelejtünk 1-1 milliárdot beírni az adóbevallásba, esetleg családi összefogással jött össze a sok száz millás ház?

Soroljak még ilyen ostobaságokat?

zila5 2015.01.12. 19:11:56

@maxval bircaman szerkesztő:
Nem tudtál egy pozitív egész számot kihozni a tesztből? :D

Pop40 2015.01.12. 19:15:35

@♔bаtyu♔: "A nagy lófaszt, ha te összeegyeztethetőnek tartod a demokráciával, hogy külföldi államok, szervezetek pénzeljenek politikai csoportokat, akkor nálad nagyon nagy a gond. "

Ez így van, az tényleg undorító.

Hatalomra kerülni lopott magyar közpénzből kell, ahogy Vitya csinálja.

empoftla 2015.01.12. 19:19:24

@maxval bircaman szerkesztő: Így van. Mindig a többség szava számít. Csak nem mindegy, hogy a többség a szava a balliberális, félrevezető (az igazságot elhallgató) média alapján alakul ki (mint pl. USA, Franciao., stb.) vagy a tényekre és hagyományokra alapuló, morális erőfölénnyel rendelkező higgadt elemzők alapján (mint pl. Oroszország).

Pop40 2015.01.12. 19:29:15

@empoftla: Épp drogtesztről jössz?

Az eredményt nem is kérdem :-)

Sir Galahad 2015.01.12. 19:34:51

@Pop40: Persze, igazad van, sokkal jobb, ha minden el van kenve, szét van mosva, mert akkor a fehéret is be lehet állítani feketének.

Pop40 2015.01.12. 19:45:22

@Sir Galahad:

Nem tudom, mire gondolsz, a fidesz ténykedésén kívül mi lett mostanában elkenve?

Emlékszel az esetre, mikor a földrajzi nevekről döntő bizottság tagjait azért rugdalták ki, mert nem értettek egyet a főtitkár elvtárssal Ferihegy ELNEVEZÉSÉBEN?

Vagy mostanában a tüntetők esete, akiket a pártmédia olyan infókkal vegzál, amik nem kerülhettek volna ki az állami szervek hathatós közreműködése nélkül?

Na, ha elkenést meg szétmosást keresgélsz, kezdd ezekkel.
Mert ha ez nem is é-korea, de nem is egy svájci demokrácia tipikus esetei, az fix.
És akkor a nagyon demokratikusan lenyúlt iparágakat, a nagyon demokratikusan sameszokkal teletömött "független" intézményeket, a demokratikusan kirugdalt újságírókat nem is emlegettem.
Pl Origó, mert Lézerdzsoni szomorú volt.

Na, ez az, ami egy demokráciában lófasznyit nem érdekel senkit: h Lézerdzsoninak milyen kedve van.

Pop40 2015.01.12. 19:52:00

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

'"nem érdekel ki támogatja a tolvaj banda ellen tüntetőket! A cél a fontos nem az, hogy hogyan lehet elérni." De a Jobbik az gáz mert őket ugye az oroszok pénzelik.'

1, Fel sem tűnt, hogy a Jobbik tüntetne a fideszmaffia ellen.
Eddig nagyjából bármiben és bármikor bepucsítottak nekik, amiben és amikor kérték.

2, Van némi különbség közte, hogy egy téri hangosítást pénzel valaki, vagy egy parlamenti párt él gyakorlatilag egy az egyben külföldi pénzből.
Pláne egy olyan ország pénzéből, mint a ruszkik, velük legutóbb is nagyon jól jártunk. :-)

Pop40 2015.01.12. 19:56:44

@maxval bircaman szerkesztő:

"Korrupt Fidesz és korrupt ballibek - ez jelenleg a választék. Tetszik, nem tetszik, a magyar kiválasztja akisebbik rosszat, a Fideszt. Ez van."

Igen, nokiás dobozos 20 milliók vs adóbevallásból kifelejtett milliárdok.

Azoknak a magyaroknak, akik már általános iskola első osztályban, a mennyiségek összehasonlításakor kibuktak matekról, azoknak valóban lehet, hogy a fidesz a kisebbik rossz.

Akik odáig eljutnak, hogy a pár tíz millás lopásnál a sokmilliárdos lopás rosszabb, na, azoknak már nem.

Láthatóan te az első csoportba tartoztál.

Pop40 2015.01.12. 20:10:19

@maxval bircaman szerkesztő:

"A legnagyobb erő. Ez a lényeg."

A legnagyobb erő, és a 44% azt megmagyarázza, hogy miért a fidesz alakított kormányt.

Azt azonban kurvára nem magyarázza meg, hogy a fidesz miért kétharmaddal alakított kormányt. A választóknak ugyanis még a fele sem akarta őket kormányra, nemhogy a kétharmada.

Ennek semmi más oka nem volt, csak a manipulált választási törvény. Népakarat fel sem merült.

Pop40 2015.01.12. 20:37:00

@maxval bircaman szerkesztő: Francokat, soha nem torzított ennyire.

44%-kal soha senki nem szerzett kétharmadot.

Bp-n is csak a manipulált választási rendszernek köszönhető a többségük.

index.hu/belfold/budapest/2014/10/28/4_mandatumot_es_tobbseget_adott_tarlosnak_a_valasztasi_torveny_modositasa/

2015.01.12. 21:31:26

@Sir Galahad: " Személy szerint ennek a külföldi beavatkozásnak nem örülök, Amerikában például, ha jól tudom, az ilyesmit nemzetbiztonságra veszélyes ügyként kezelnék."

Ki le nem szarja, hogy te minek örülsz vagy nem?

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: "a mélydemokraták szerint teljesen rendben van, hogy külföldi szervezetek pénzelnek magyar szervezeteket, amelyek célja a hatalom átvétele"

Ha ilyen módon fel lehetne számolni az országot folyamatosan kiraboló maffiát, ezzel teljesen egyetértek. Különben van valami fasz közöd a tüntetőkhöz? Nincs. Hát akkor tehetsz nekik egy szívességet. Nekem is.
De addig is rettegj, ameddig átveszi valaki a hatalmat. Két hónapja egyebet sem csináltok itt, egy rakáson.

Mr. Waszabi 2015.01.12. 23:06:53

Mit kell itt udvariaskodni? Virág elvtárs = Rogán elvtárs, Orbán elvtárs = Bástya elvtárs. Kommunista gecik, akik sokkal többet lopnak a közösből, mint neves vagy kevéssé neves elődeik bármikor. Nagyságrendekkel többet. Ennyit erről.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.13. 02:55:55

@♔bаtyu♔: mondd te retkes gazember! A kurucodat ki pénzeli? (csak egy példa a sok közül)

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.13. 02:57:06

@♔bаtyu♔: te meg minden rendes, értelmes embernek egy szarházi, fotelnyilas gazember maradsz. Nem hinném, hogy sokat számítana a véleményed. :D

Argus 2015.01.13. 07:14:03

@maxval bircaman szerkesztő: Az EU.s támogatások, amiből az ország működik úgy-ahogy nem zavar?

Pop40 2015.01.13. 07:46:16

@maxval bircaman szerkesztő:

Azt nem mondtam, hogy az eddigi rendszer teljesen arányos volt.
A jelenlegi viszont már abszolút aránytalan.

Túl azon, hogy fideszék mindenhol a maguk számára kedvezőre módosították a rendszert, a világon nincs olyan, hogy valaki a szavazók 44%-ának támogatásával kétharmadot szerezzen.
(legalábbis demokráciákban, a Vezér által példaképnek tekintett banánköztársaságokban lehet, hogy előfordul.)

Sir Galahad 2015.01.13. 08:20:39

@Pop40: Egyetértünk abban, hogy sok minden nem tetszik a Fidesz kormányzásában. Abban viszont nem, hogy ez diktatúra volna. Ilyen alapon a világ bármelyik kormányára rá lehetne ezt mondani, mert disznóságokat mindegyik elkövet. Ennek szerintem semmi értelme nem volna.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.13. 09:00:25

@Pop40:

Ha a teljesen arányos választási rendszer 10 pomnt, a teljesen aránytalan meg 1, akkor a jelenlegi magyar rendszer 4 pont, s az 1990-2010 közti pedig 5 pont volt.

Eleve a dolog nevetséges. Ha 2014-ben a ballibek nyertek volna, egy szavuk se lenne a választási rendszer ellen.

lac666 2015.01.13. 09:35:18

Én azért tüntetek, mert nem szeretném, hogy Magyarország miniszterelnöke egy gyáva, korrupt, tolvaj elmeroggyant fasiszta, felcsúti bohóc legyen, aki miatt egész Európában szégyenkeznünk kell!

ex-dr. vuk 2015.01.13. 11:16:06

@♔bаtyu♔: "Azért kipróbálnám, 2 évig nincs Soros pénz."

Azert kiprobalnam, hogy a fidesznek es a haverjainak 2 evig nincs kozpenz... Ugy omlana ossze az egesz, hogy ihaj.

csak egy néző 2015.01.13. 14:30:02

"Feljelentették a kormányellenes tüntetőket"

"Tényi István, V. kerületi fideszes politikus szerint vizsgálni kell a kormányellenes tüntetők pénzügyeit, mivel szerinte azok nem tudnak rendesen elszámolni a pénzzel."

Íme a fotója ennek a kis féregnek, tuti, hogy sokra viszi még a fideszben.

fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/150817_175793082445169_3195838_n.jpg?oh=57b5aa203d43eed8afe12ca086fd1587&oe=556E73D6&__gda__=1429455995_8a0b186ac82cdf58178098bfdc22791a

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.13. 14:44:25

@csak egy néző: vigyázz, mert a jelzőid miatt még a végén téged is feljelent. ;)

Pop40 2015.01.13. 18:11:07

@Sir Galahad: " Ilyen alapon a világ bármelyik kormányára rá lehetne ezt mondani, mert disznóságokat mindegyik elkövet. Ennek szerintem semmi értelme nem volna."

Túl sok nyugati demokráciában nem járhattál :-)
Ugyanis ott messze nem jellemző az, amit fideszék csinálnak. Trafikmaffia, közbeszerzések, paksi szerződés körülményei, 3000 milliárd manyup ellopása, Rogán-Szíjjártó-Habony-Lázár, NAV-buli, stb stb.
Normális demokráciákban ezek közül EGYETLEN EGY ügybe is belebukott volna a komplett kormány.

Lopás meg korrupt emberek természetesen ott is vannak, mint mindenhol. Erre való az ügyészség, meg a hasonló szervezetek, amik elkapják az illetőt, mert ugye ott nem a bűnözők haverja a főügyész, és nem keni el az ügyeket.

Ott nem azért kevesebb a lopás, mert annyival becsületesebbek, hanem azért, mert tudják, hogy ha lebuknak, következménye lesz. Ennélfogva nem mernek annyit és olyan pofátlanul lopni.

Pop40 2015.01.13. 18:22:07

@maxval bircaman szerkesztő: Igen, sikerült egy nagyjából (ha nem is teljesen) arányos rendszert kifejezetten aránytalanná tenni. 44%-kal 2/3??

"Ha 2014-ben a ballibek nyertek volna, egy szavuk se lenne a választási rendszer ellen."

Ez igaz. Akkor a fideszesek nyüszítettek volna.
De a tény attól még tény: a rendszer aránytalan, és ez a fidesz műve.

Mellesleg a ballibek azért is nem nyerhettek, mert
1, úgy alakították a körzeteket, h a jobber szavazat felértékelődjön
2, menet közben is folyamatosan alakítottak, tehát ha látták volna, h vesztésre állnak, ismét átírják, lásd Bp link fent.

Úgy nem lehet meccset játszani, ha az egyik fél menet közben folyamatosan változtatja a játékszabályokat úgy, hogy az mindig neki, az épp aktuális helyzetének kedvezzen.

Pop40 2015.01.13. 18:24:21

@csak egy néző: +1

Lenne egy pár ötletem neki, hogy mit vizsgálgasson.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.13. 20:18:30

@Pop40: Egyedül a budapesti önkormányzati választásokat illetően van igazad.

Danielsson 2015.01.14. 09:36:28

Most komolyan azon filózik ma valaki, hogy egy demokratikus államban miért van tüntetés? Talán mert joga van az embereknek hozzá és talán még némi okot is adtak hozzá! Ennyi és nem több! Nem kell itt pénzelő embereket keresni! Az meg teljesen átlagos, hogy egy-egy párt összeszedi az embereit és buszoztatja stb. Ilyen eddig is volt és lesz is. Tiszta röhej, hogy a demokrácia egyik alappillére, a gyülekezési jog kerül "támadásra", illetve az azt gyakorlók! Ide jutottunk! Ha valaki tüntet, akkor azt ötszörösen alá kell támasztania papírokkal miegymással? Nevetséges. Amikor lengyel turistákat fizettek Pestre, hogy jöjjenek menetelni, az érdekes módon senkit sem akasztott ki a Fidesznél!

Sir Galahad 2015.01.14. 10:38:30

@Pop40: Amiket felsoroltál ("Trafikmaffia, közbeszerzések, paksi szerződés körülményei, 3000 milliárd manyup ellopása, Rogán-Szíjjártó-Habony-Lázár, NAV-buli, stb stb."), azokat valóban lehet disznóságnak minősíteni, de ettől itt még nincs diktatúra - az alapkérdés ugyanis ez volt. Most sorolhatnám én is a nyugati demokráciák megannyi jogsértését, de minek? Azok sem diktatúrák, csak a hatalom és a politika természetéből adódóan ott is vannak jogsértések.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.14. 11:06:45

@Sir Galahad: attól kezdve, hogy megszüntették az alkotmányt és a saját tákolmányukba bármit beleraknak, amivel önmagukat előnyhöz juttatják, hogy VISSZAMENŐLEGES HATÁLYÚ törvény(eke?)t is képesek voltak hozni, hogy célzottan, a nekik nem tetsző vállalkozásokat, bankokat tesznek tönkre, "személyre szabott" adókkal, rendelkezésekkel... szerintem nyugodtan beszélhetünk diktatúráról.

Sir Galahad 2015.01.14. 15:58:38

@pythonozok: Oké. Akkor mondjuk az Egyesült Államokban, ahol elismerten gyakorlat a kínvallatás, szintén diktatúra van? Izraelben, ahol a palesztin polgárokat napi szinten vegzálják, fallal kerítik körül, szintén diktatúra van? Franciaországban, ahol a vándorló cigányok nem kapnak személyi igazolványt és nem telepedhetnek le, szintén diktatúra van? Ha igennel válaszolsz, elfogadom, hogy Magyarországon is, de akkor ez a kategória értelmetlen, mert - még egyszer mondom - minden országban vannak disznóságok.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.14. 16:45:57

@Sir Galahad: amcsik? Sohasem tartottam a demokrácia fellegvárának. Izrael hogy kerül képbe? Bújtatott zsidózás nélkül lélegezni sem tudsz? Bocs, ebből csak az derült ki, hogy valamilyen formában haszonélvezője vagy a fideszmaffia bűneinek.

Sir Galahad 2015.01.14. 19:59:52

@pythonozok: Nem vagyok haszonélvezője semminek, csak nem szeretem a kettős mércét.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.14. 22:59:32

@Sir Galahad: milyen kettős mércét? Én meg rühellem a takonygerincű, rasszista férgeket. És akkor mi van? Magasról szarom le, hogy mi van Izraelben vagy az amcsiknál. Én itt élek, az én életemet teszi tönkre ez a (most még csak) neokomcsi söpredék.

Sir Galahad 2015.01.15. 08:38:58

@pythonozok: Olyat, hogy ha a magyar kormány csinál valami disznóságot, akkor itt diktatúra van, de ha valamelyik másik, akkor ott nincs. Légy szíves döntsd már el, hogy mindenütt diktatúra van-e, vagy itt sincs? És ez attól független kérdés, hogy egyébként ki nem állhatod Orbánt.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.15. 08:49:07

@Sir Galahad: birkuci, te olyan buta vagy, hogy még a birkamenetből isvkilógsz az ostobaságoddal, így nem látom értelmét, hogy megpróbáljam megvilágosítani sötétbe borult koponyádat.

Sir Galahad 2015.01.15. 09:30:01

@pythonozok: Tipikus reakció: ha elfogynak az érvek, mert kiderül, hogy nincs igaza, sérteget. Gratulálok, köszönöm.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.15. 09:50:57

@Sir Galahad: tipikus fidesznyik mentalitás. Write only pofázol és játszod a nem létező eszed, amikor a másik rövid úton rájön, hogy kár a rád pazarolt energiáért. Majd ha eljutsz odáig, hogy megtanultál olvasni és az olvasottakat értelmezni, valamint eme tudást használod is, majd akkor szólj! Addig egy ostoba fidesz troll maradsz a szememben.

Sir Galahad 2015.01.15. 10:47:58

@pythonozok: Nekem tökéletesen mindegy, hogy mi vagyok a szemedben. Nekem elég annyi, hogy érvelés helyett csak sértegetni tudsz - olvass vissza, én fordítva tettem - , és ez magáért beszél.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.01.15. 12:44:54

@Sir Galahad: nekem meg elég annyi, hogy egy ostoba trollba nem fektetek több energiát, mint amit érdemel(sz).
süti beállítások módosítása